محمدبیگی نماینده مجلس عنوان کرد:

تحویل ۲۷۰ هزار خودرو به مادران در قالب طرح جوانی جمعیت

محمدبیگی نماینده مجلس در نشست خبری در حضور جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن اجتماعات وکیل التجار اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد با اشاره به کثرت و تعدد فعالیتهای مجلس عنوان کرد مجلس یازدهم در حوزه جوانی جمعیت، زنان و خانواده ورود جدی کرده است.
تصویر تحویل ۲۷۰ هزار خودرو به مادران در قالب طرح جوانی جمعیت

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم محترم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: درحوزه زنان و خانواده با قانون جوانی جمعیت و خانواده بیش از ۲۷۰ هزار مادر خودرو گرفتند و قانون جامع جمعیت حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بخوبی اجرا شد.

محمدبیگی تصریح کرد: درحوزه زنان وخانواده برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اقدامات زیادی انجام شده و برای مسکن زنان و بیمه زنان عشایر و تضامین وامها، اقدامات خوبی شد و سامانه اطلاعات ایرانیان را کلید زدیم و بسته معیشتی برای حمایت از بانوان و ۹ نوع خدمت تصویب شد.

وی عنوان کرد: ارتقا سطح معیشت و سلامت مادر و کودک، ۹ حمایت ویژه برای دختران مجرد و افزایش مرخصی زایمان از ۶ ماه به ۹ ماه، بخشی از دستاوردهای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این دوره از مجلس بود.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: گازرسانی به ۹۹ روستا، جهاد آبرسانی برای پوشش ۱۳۰ روستا با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد تومان، ساخت پل و جاده ، پیگیری طرج چشمه نور، پیگیری افرایش اعتبارات دانشگاهها و توجه به موضوع عفاف و حجاب برای استحکام خانواده را پیگیری کردیم.

668538