مدیر بیمه دی استان قزوین:

روند پرداخت هزینه‌های بیمه دی به‌روز شد

مدیر بیمه دی استان قزوین گفت: پرداخت هزینه‌های بیمه دی به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و بیمه‌شدگان خانواده‌های شاهد و ایثارگر به‌روز شد.
تصویر روند پرداخت هزینه‌های بیمه دی به‌روز شد

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، حمیده خواجویی‌راد مدیر بیمه دی استان قزوین گفت: جلسه‌های متعددی با مسئولان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برگزار شده تا پرداخت هزینه‌های بیمه به‌روز شود.

وی افزود: اکنون پرداخت هزینه‌های بیمه دی به بیمارستان‌های خصوصی تا پایان سال 1402 و به پزشکان طرف قرارداد تا اوایل بهمن ماه سال گذشته تسویه شده است.

مدیر بیمه دی استان قزوین ادامه داد: همچنین پرداخت هزینه‌های بیمه دی به سایر مراکز درمانی اعم از داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، درمانگاه، مراکز بالینی در منزل و پایش سلامت تا اوایل دی ماه سال گذشته تسویه شده است.

این مقام مسئول گفت: پرداخت هزینه‌های بیمه دی به بیمه‌شدگان خانواده‌های شاهد و ایثارگر تا بیست و هشتم فروردین ماه سال جاری تسویه شده است.

خواجویی‌راد افزود: روند پرداخت بیمه دی به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و بیمه‌شدگان جامعه ایثارگر و تحت پوشش نسبت به سال گذشته مطلوب شده و رشد چشمگیری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران روزانه 70 هزار سند و سالانه 24 میلیون بار مراجعه به مراکز درمانی در سراسر کشور طی سال گذشته داشتند که سعی شده رضایتمندی آنها با پرداخت به‌موقع جلب شود.

مدیر بیمه دی استان قزوین افزود: موفقیت حاصل شده با تلاش‌های دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و پیگیری‌های مدیران استانی و ستادی بیمه دی بوده که زحمات همه آنها قابل تقدیر و تحسین است.

668503