عدم درج قیمت بالاترین تخلف در زمره تخلفات است

سخنگوی سازمان تعزیرات بیان کرد: عدم درج قیمت بالاترین تخلف در زمره تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی را دارد که ۱۶ هزار پرونده در این زمینه تشکیل شده است.
تصویر عدم درج قیمت بالاترین تخلف در زمره تخلفات است

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدعلی اسفنانی؛ سخنگوی سازمان تعزیرات صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از نیمه دوم اسفند سال گذشته با شروع ماه رمضان طرح ویژه‌ای برگزار شد که حدود 10 هزار و 903 واحد گشت به محل تخلفات جهت نظارت بر بازار اعزام و هزار و 606 فقره بازرسی انجام شد.

وی افزود: 30 هزار و 523 واحد دارای تخلف بودند که 24 هزار و 170 فقره پرونده تشکیل و هزار و 431 فقره واحدهای متخلف را پلمب کردیم‌.

اسفنانی گفت: هزار و 569 فقره پرونده در زمینه بهداشت و درمان تشکیل شد که 805 فقره مختومه شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات بیان کرد: عدم درج قیمت بالاترین تخلف در زمره تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی را دارد که 16 هزار پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین 9 هزار و 323 فقره پرونده برای اجرای احکام رفته است که 8 هزار و 432 فقره رسیدگی شده است.

اسفنانی گفت: در گذشته تخلفی را تحت عنوان "عدم انجام تعهد" برای خودروسازان بررسی می‌کردیم که دیوان عالی اعلام کرد سازمان تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی به تخلفات خودروسازان را ندارد و دیگر ما هم نتوانستیم پیگیری کنیم چراکه صلاحیت رسیدگی نداریم.

سخنگوی سازمان تعزیرات بیان کرد: البته اگر شکایتی در خصوص افزایش قیمت خودرو داشته باشیم می‌توانیم از لحاظ گران‌فروشی به این تخلف ورود کنیم و مشکل را بررسی کنیم.

منبع: تسنیم

636049