در این محوطه این بیمارستان ۳۰۰ اصله نهال کاشته شد.

کاشت ۳۰۰ اصله انواع نهال مثمر و درخت میوه  امروز، یکشنبه با حضور فرماندار تکاب در محوطه بیمارستان مهر امام علی(ع) این شهر آغازدشد.
تصویر در این محوطه این بیمارستان ۳۰۰ اصله نهال کاشته شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، از تکاب؛ حیدری آزاد فرماندار تکاب در این مراسم، ضمن کاشت یک اصله نهال آلبالو تک دانه در محوطه ورودی بیمارستان مهر امام علی(ع) گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاش مدیران دستگاه ها، باغداران و کشاورزان در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، در شهرستان گام های مطلوبی برداریم.

حیدری آزاد افزود: در همین راستا کاشت ۱۰۰هزار اصله نهال در مناطق مختلف تکاب به همت اداره منابع طبیعی درحال انجام است.
وی تاکیدکرد: مدیران و روسای دستگاه های اجرایی برای کاشت نهال در محوطه سازمان های دولتی و اماکن عمومی جدی اقدام کنند.
حیدری آزاد ادامه افزود: یکی از مکان هایی که به توسعه فضای سبز و کاشت درخت نیاز دارد، محوطه بیمارستان مهر امام علی(ع) است.
فرماندار تکاب افزود: به همین منظور تمهیداتی اتخاذ شد تا ۳۰۰ اصله نهال در محوطه بیمارستان کاشته شود و این انر مبارک امروز اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: همه ادارات، دستگاه ها، از فرصت پویش سراسری کاشت یک میلیارد اصل نهال استفاده کنند و محوطه اماکن دولتی و عمومی را درختکاری نمایند.
فرماندار تکاب در پایان فزود:۶۰ هزار اصله انواع نهال مثمر و غیرمثمر از اسفند ماه سال گذشته در تکاب کاشته شده و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ نیز ۴۰ هزار اصله نهاد دیگر توسط باغداران، کشاورزان، شهرداری ها و ادارات در مناطق مختلف این شهرستان کاشته خواهد شد.

منبع: پرسون

635395