طعنه روزنامه اصولگرا به هشتگ «این‌بار فرق می‌کند»

از پیش از انتخابات تاکنون، هشتگ همه پیام‌هایی که آقایان یک گروه نو ظهور سیاسی در توئیتر و فضای مجازی اقدام به انتشار پیام‌های خود می‌کنند، این است: «این بار فرق می‌کند».
تصویر طعنه روزنامه اصولگرا به هشتگ «این‌بار فرق می‌کند»

به گزارش سایت خبری پرسون، «این‌بار فرق می‌کند» در صورتی قابل پذیرش است که پدیدآورندگان آن گروه سیاسی از پوسته و شعار‌های انتخاباتی خود - که بخشی لازمه رقابت در آن مقطع بود - خارج شوند وگرنه هنر نیست که هر آنچه در این مجلس یا مجالس گذشته انجام شده، دم تیغ تیز نقد مخربانه قرارگیرد.

اینکه رهبر انقلاب فرمودند: «آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز و دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است. این شیرینی مجلس جدید را این جور چیز‌ها از بین می‌برد.» در واقع ناظر به بخش اول سخنان هشداری رهبر انقلاب و نگرانی معظم‌له از تلخ شدن کام مردم پس از آن پیروزی شیرین است که به جهت اختلاف‌انگیزی‌ها و دعوا‌های افراد راه یافته به مجلس از هر گروه سیاسی صورت می‌گیرد. در کنار تلخی کام مردم، از بین رفتن انرژی مجلسی است که باید به جای مشاجرات بی‌حاصل و تخریبگرانه، برای رفع کاستی‌های موجود در حوزه قانون‌گذاری و تسهیل در معیشت و زندگی مردم صرف شود.

دوستان هشتگ «این‌بار فرق می‌کند» اگر در پایان چهار سال نمایندگی خود توانستند برای مردم قوانینی را تصویب و در اجرای آن پیگیری‌های لازم را داشته باشند، موفق عمل کرده‌اند و در غیر این‌صورت، این هشتگ مثل غالب هشتک‌هایی که تاریخ مصرف آن‌ها فقط در انتخابات بوده است، در آینده بی‌ارزش خواهد بود.

آقایانی که تلاش دارند هشتگ «این‌بار فرق می‌کند» را تبدیل به «ترند» در فضای مجازی کنند، اگر توانستند در کنار ظرفیت حاضر در مجلس یازدهم به دور از جنجال‌های سیاسی و حب و بغض‌های گروهی، دست در دست رقبای انتخاباتی خود، فصل انتخابات را تمام شده تلقی کرده و با تصویب قوانین راهگشا، درمان درد‌های مزمن مردم وطبقه ضعیف این کشور باشند، یقین بدانند که شعار «این‌بار فرق می‌کند» درک خواهد شد و در غیر این‌صورت، مردم این شعار را مثل خیلی شعار‌های دیگر جریان‌های سیاسی توخالی و با کارکرد انتخاباتی می‌پندارند.

منبع: روزنامه جوان

613361