مدیرعامل جدید شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور کیست؟

سید علیرضا موسوی، قائم مقام شرکت آهن و فولاد ارفع و از کارکنان وزارت صنایع و ایمیدرو به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه صنعتی و معدنی صبا نور منصوب شد.
تصویر مدیرعامل جدید شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور کیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، سید علیرضا موسوی که فعالیت صنعتی خود را از شرکت فولاد خوزستان آغاز کرد، پیش از این معاون فروش و بازاریابی آهن و فولاد ارفع، نائب رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه معادن و فلزات، عضو هیأت مدیره شرکت آلومینیوم جاجرم، عضو هیأت مدیره شرکت احداث صنعت، عضو هیأت مدیره شرکت توسعه خدمات بازرگانی نورد ایران و معاون برنامه ریزی و فنی مهندسی شرکت احداث صنعت بوده است.

در باب آشنایی بیشتر با شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور خوب است بدانیم این شرکت از نظر تولید سنگ آهن جزو ۱۰ شرکت نخست کشور و بزرگ‌ترین تولید کننده این ماده معدنی در غرب کشور بوده و در دو استان همدان و کردستان مشغول فعالیت جدی می‌باشد به نحوی که با رشد و ارتقا تولید خود بی‌نیازی فولادسازان کشور از واردات سنگ آهن را به ارمغان آورده است. موضوع فعالیت اصلی شرکت صبانور، اکتشاف و استخراج از معادن سنگ‌آهن و فراوری کنسانتره و گندله و تکمیل زنجیره ارزش برای رسیدن به محصولات فولادی و سایر عناصر فلزی است.

جهت آشنایی بیشتر شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور و اهداف و برنامه های آن می توانید به سایت این شرکت به آدرس https://sabanour.com/ مراجعه نمایید.

منبع: پرسون

613185