برگزاری 500 ویژه برنامه در هفته شهدا در استان فارس

مدیر کل بنیاد شهید‌ و امور ایثارگران استان فارس گفت: به مناسبت هفته شهدا بیش از 500 ویژه برنامه در استان فارس از 16 تا 22 اسفندماه سال جاری در استان فارس برگزار می شود.
تصویر برگزاری 500 ویژه برنامه در هفته شهدا در استان فارس

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: به مناسبت ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و همزمان با تشکیل بنیاد شهید بیش از ۵۰۰ برنامه در استان فارس برگزار می شود.

ابراهیم بیانی امروز درجمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران اداره ۲۳۰ هزار شهید سرفراز را برعهده دارد، خاطر نشان کرد: تبدیل بزرگداشت به هفته شهدا در کشور، دشمن شناسی، کاشت ۱۵ هزار نهال به یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس، جشن تکلیف فرزندان شهدا که در حوادث امنیتی به فیض شهادت دست یافتند و نیز تئاتر خیابانی، نمایشگاه کتاب در محل گلزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته گرامیداشت شهدا است.

وی تصریح کرد: مسابفات ورزشی، والیبال نشسته جانبازان در قالب ۱۲ تیم در شهر سعادت شهر، مسابقه ویلچرانی، دوچرخه سواری، دارت، پیاده روی خانواده،۶۴ میز خدمت برای نخستین بار، طرح ویزیت و خدمات درمانی رایگان، نشست‌های بصیرتی، سخنرانی مدیر کل بنیاد شهید قبل از خطبه‌های نماز جمعه و برگزاری مسابقات کشتی شهید حسین خالصی با حضور 300 کشتی‌گیر در شهر زرقان از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

این مسئول بیان داشت: برگزاری همایش رابطان ایثارگر دستگاه‌ها، تجلیل از خیران ایثار و شهادت، یادواره روز شهید در مدارس شاهد متوسطه دوم، شب شعر توسط انجمن شاعران در حافظیه، تجلیل از نویسندگان، شاعران ، اردوهای بانوان مؤنث، نواختن زنگ شهید در مدارس، رزمایش سلام شهید، دیدار با 400 خانواده شهید و نیز کارکنان بنیاد شهید با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌ها، توزیع 2 هزار بسته فرهنگی شامل تقویم سال 1403 با طرح شهدا و بسته وصیت نامه شهدا در نمایشگاه کتاب در بین‌ مردم از‌دیگر رویکرد بنیاد شهید در هفته گرامیداشت شهدا است.

بیانی ابراز داشت: رونمایی از برنامه‌ راوی شو، موشن گرافی شهدا، مستندهای شهدا شاخص و کتاب‌های منتشر شده، برگزاری اردوهای جانبازان قطع عضو به همراه خانواده از دیگر برنامه‌های این هفته است.

612957