فال انگلیسی چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲/ موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر می شود

فال انگلیسی یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران می باشد و معمولا آن را دنبال می کنند.
تصویر فال انگلیسی چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲/ موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.​

فال انگلیسی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

اتفاقات غیر منتظره ممکن است در طول صبح رخ دهد که باعث شود تمام برنامه های تان را در طول روز تغییر دهد. یک شخص مهمی را ملاقات خواهید کرد که در پروژه کاری که آغاز کرده بودید کمک می کند. از گرفتن تصمیمات عجولانه اجتناب کنید. احتمالا شب را با آشنایی جدید سپری خواهید کرد.

فال انگلیسی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

امروز زمانی برای طرح برنامه و نقشه جدید ندارید،‌ پس بی مقدمه و سریع شروع به کار کنید و برنامه های قبلی خود را به اتمام برسانید. این تاکتیک باید خوب عمل کند مگر اینکه کسی بخواهد صلاحیت و شایستگی شما را زیر سئوال ببرد و شما هم بخواهید با او مقابله به مثل کنید.به هر حال،‌ درگیری و بگو مگو هیچ چیز را حل نمی کند،‌بهتر این است که بی تامل دست به کاری نزنید تا بتوانید روال کار خود را بهبود ببخشید. شما می توانید از درگیری های بی جهت اجتناب کنید،‌ اگر فقط و فقط به اهداف خود تمرکز کنید و به این کاری نداشته باشید که دیگران چه می گویند و نظرشان راجع به کارهای شما چیست.

فال انگلیسی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

انرژی امروز برای گشت و گذار در طبیعت و باغبانی خارق العاده است. فقط اطمینان پیدا کنید که زیاد یک جا ثابت نمی ایستید، در غیر اینصورت شاید زاویه سه گانه زمین بزرگ باعث شود که در زمین ریشه بدوانید! اگر به کشت گل یا گیاهان خوراکی مشغول شوید، ماه ثور بَدوی به شما قدرت می دهد تا با خاک ارتباط برقرار کنید. در هر صورت، هنگامی دست از کار می کشید که دیگر کاری باقی نمانده باشد. البته همیشه می توانید از این دست کارها بگذرید و مستقیماً به ساحل، روی مبل یا تختخواب پناه ببرید، اما گاهی تمام چیزی که لازم دارید، لذت های ساده است.

فال انگلیسی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

در طول صبح ممکن است که سردرگم باشید. که می تواند مشارکت ها را تحت تاثیر قرار دهد. اگر فرصتی برای پیوستن به یک مشارکت جدید به شما داده شد، در قبول کردن آن عجله نکنید! اول بهتر است نظر عشق تان را جویا شوید.

فال انگلیسی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

وقتی که همه چیز سرجای خود قرار گرفته و جفت و جور است روز نشاط انگیز و فرح بخشی می‌شود، بخصوص وقتی که شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه کارهای خیلی زیادی را انجام دهید. اما اکنون فعالیت‌های بیشتری را به برنامه تان اضافه نکنید، وگرنه با برنامه مغشوش و درهم برهمی مواجه می‌شوید که نمی‌دانید چه کارش کنید. پس حالا که در برنامه تان امکان تغییرات وجود دارد، انتخاب آگاهانه داشته باشید و با متنقل کردن یک یا دو قرار ملاقات به روز دیگر به دوستان خود نیز درس بدهید.

فال انگلیسی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده‌اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می‌کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

فال انگلیسی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

شما احساس می‌کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است، اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید، اما صادق بودن با احساسات‌تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان می‌شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید، می‌توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین‌ها را بالا بزنید و دست به کار شوید!

فال انگلیسی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

اگر فرصتی برای رفتن به سفری کوتاه با عشق تان فراهم شد، دریغ نکنید! این موضوع می تواند به شما کمک کند که به همدیگر نزدیکتر شوید. ایده های ابتکاری شما توسط افرادی که اطرافتان هستند استقبال می شود، اما همچنین باید گوش کنید دیگران چه چیزی برای گفتن دارند. سعی کنید مسائل مهم را به زمان دیگر موکول کنید.

فال انگلیسی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

شما احساس می‌کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است، اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید، اما صادق بودن با احساسات‌تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان می‌شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید، می‌توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین‌ها را بالا بزنید و دست به کار شوید!

فال انگلیسی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

شما در زمینه شغلی خود در مرحله آزمون و امتحان بودید و شرایط بدی را می‌گذراندید اما اکنون با توفیق خداوند بر تمام امتحانات فائق آمده اید و آسوده خاطر شده اید. مثبت بینی فوق العاده شما باعث شده است که مشکلات را کوچک ببینید برای همین مشکلات را ساده تر حل می‌کنید. اگر در موقعیت سختی باشید با نگرشی مثبت و با گرفتن مشورت از دیگران این مشکلات را حل می‌نمایید و با درایت بالایتان اجازه هیچ گونه انتقادی را به کسی نمی‌دهید.

فال انگلیسی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

شما امروز سعی می‌کنید که خیلی ایده آلیست باشید، اما واقع بین بودن برای شما کار سختی است. ارتباط برقرار کردن نیز کمی برایتان سخت شده است، چرا که افکارتان هنوز برای خودتان تعریف نشده است. اگرچه این مانع رویاپردازی شما نمی‌شود، اما باعث می‌شود نتوانید دیگران را در افکارتان سهیم کنید. پس حالا در حالیکه تجربیات‌تان را برای خود نگه می‌دارید کمتر حرف بزنید. بیشتر به جایی که رویاهاتان شما را با خودشان می‌بردند توجه کنید.

فال انگلیسی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

مثل اینکه امروز پنهان کردن عصبانیت و خشم برای شما از ابراز کردن احساس واقعی تان راحت تر باشد. شاید می ترسید که وقتی شروع به حرف زدن کردید دیگر نتوانید جلوی خودتان را بگیرید! بنابراین ظاهرا اصلا حرف نزدن مطمئن تر است. متاسفانه اگر احساسات منفی نهفته در وجودتان تبدیل به خشم و عصبانیت شود روزهای آینده روابط و تعاملاتتان در محل کار پیچیده و بغرنج می شود. بنابراین بهتر است بر ترسهایتان غلبه کرده و در مورد حقایق پنهانی وجودتان صحبت کنید.

منبع: ساقیا

منبع: فرتاک

612827