بازیکنان پرسپولیس درویش را ترساندند/ خواسته مهم اوسمار روی هوا؟

مهدی ترابی در مصاحبه بعد از بازی با ذوب‌آهن صراحتا گفت وقتی باشگاه چنین خریدهای خوبی می‌کند حتما پول دارد و بهتر است مطالبات اعضای تیم را هم بدهند.
تصویر بازیکنان پرسپولیس درویش را ترساندند/ خواسته مهم اوسمار روی هوا؟

به گزارش سایت خبری پرسون، پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات خریدهای خوب و البته گران‌قیمتی داشت که باعث شد کمبودهای این تیم در چند پست برطرف شده و به تیمی تقریبا کامل تبدیل شود؛ هرچند اوسمار هنوز بابت اینکه برای او مهاجم بلندزن جذب نکردند و رضایتنامه شهاب زاهدی را صادر کردند، دلخور است. به اینکه چرا این خریدها زمان یحیی گل‌محمدی توسط مدیریت باشگاه پرسپولیس انجام نشد کاری نداریم اما جذب ستاره‌های گران‌قیمت، سرخپوشان را خوشحال نکرد. نه اینکه آنها از جذب بازیکن دلخور باشند، بلکه نظرشان این است که چرا در نقل و انتقالات زمستانی به همه چیز توجه شد جز حق و حقوق عقب‌افتاده آنها؛ مساله‌ای که البته مهدی ترابی هم در مصاحبه بعد از بازی با ذوب‌آهن صراحتا به آن تاکید داشت و گفت وقتی باشگاه چنین خریدهای خوبی می‌کند حتما پول دارد و بهتر است مطالبات اعضای تیم را هم بدهند.

جالب اینکه در جلسه اخیر درویش با سرخپوشان این مورد باز هم مطرح شد و درویش با تاکید بر اینکه تیم نیاز به تقویت داشت پاسخ انتقادات را داد. در کنار این مساله او متذکر شد که کسری بودجه زیادی دارند و انتظارشان این است که وزارت ورزش طلب سنگین آنها را پرداخت کند یا بعد از واگذاری باشگاه شرایط مالی بهتر شود. در همین راستا نیز باخبر شدیم یکی از دلایلی که درویش فعلا از جذب مهاجم خارجی منصرف شده همین مساله ناراحتی بازیکنان بابت مسائل مالی است. در واقع اولویت‌های مالی فعلی باشگاه پرداختی مطالبات عقب‌افتاده سرخپوشان است.

منبع: ورزش سه

612682