رییس ستاد انتخابات استان فارس خبر داد:

افزایش 43 درصدی مردم استان فارس در انتخابات

رییس ستاد انتخابات در استان فارس گفت: بر اساس آمار شمارش شده مردم استان فارس در مشارکت انتخابات در سال جاری نسبت به سال گذشته تاکنون 43 درصد افزایش داشته است.
تصویر افزایش 43  درصدی مردم  استان فارس در انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ رییس ستاد انتخابات فارس گفت: براساس شمارش آراء تاکنون منتخبان مردم استان فارس در مجلس دوازدهم در چند حوزه انتخابیه به طور قطعی مشخص شده وآمار شمارش در برخی از حوزه ها همچنان ادامه دارد.

اسماعیل قزل سفلی، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آمار شمارش شده در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت مردم در سال جاری نسبت به دوره قبل 43 درصد افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین سرشماری تا صبح امروز در حوزه انتخابیه آباده، خرم بید، بوانات و سرچهان به ترتیبب رحیم زارع با ۲۲ هزار و ۵۷۰ رأی، در حوزه انتخابیه اقلید مسلم صالحی با ۱۴ هزار و ۲۳۳، در حوزه انتخابیه لامرد و مهر سید موسی موسوی با ۲۵ هزار و ۱۶۷ رأی، در حوزه انتخابیه نی ریز، استهبان و بختگان فرهاد طهماسبی با ۳۳ هزار و ۵۱۵ رأی و در حوزه انتخابیه فسا حسن علی محمدی با ۱۴ هزار و ۷۳۶ منتخبین مردم در این حوزه‌ها شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس تصریح کرد: در حوزه انتخابیه جهرم و خفر محمد رضا رضایی کوچی با ۵۴ هزار و ۵۳۵ رأی، در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت محمد جواد عسکری با ۴۲ هزار و ۱۰ رأی و نیز در حوزه انتخابیه سروستان، کوار و خرامه غلامرضا توکل شوریجه با ۲۰ هزار و ۵۲۶ رای، در حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین محمد مهدی فروردین با ۳۶ هزار و ۶۶۴ رأی، در حوزه انتخابیه لارستان، اوز، خنج، گراش و جویم علاالدین بروجردی با ۳۹ هزار و ۹۲۴ رأی و در حوزه انتخابیه کازرون و کوه چنار غلامرضا دهقان ناصرآبادی با ۳۸ هزار و ۶۱۳ رأی پیشتاز هستند.

رییس ستاد انتخابات استان فارس بیان داشت: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد اسفندیار عبدالهی با ۱۸ هزار و ۵۹۸ رأی‌، سیرویس سجادیان با ۱۴ هزار و ۵۳۰ رأی به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلام راه یافتند.

قزل سفلی ابراز داشت: در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با شمارش آراء ۷۶۰ صندوق از مجموع ۸۷۱ صندوق تا ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه صبح امروز به ترتیب روح الله نجابت با ۶۰ هزار و ۷۰۷ رأی، جعفر قادری با ۴۷ هزار ۲۷۸ رأی، علیرضا پاک فطرت با ۴۳ هزار و ۷۹۷ رأی، ابراهیم عزیزی با ۴۲ هزار و ۶۳۵ رأی، سید اسماعیل حسینی با ۳۷ هزار و ۵۳۰ رأی، رحمت الله مرزوقی با ۳۶ هزار و ۵۳۳ رأی، ضرغام صادقی با ۳۳ هزار و ۸۶۴ رأی و منصوره طاهری با ۳۲ هزار و ۷۱۴ رأی پیشتاز هستند.

رییس ستاد انتخابات فارس افزود: در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم و حوزه انتخابیه سپیدان و بیضا فعلا تجمیع آراء در حال انجام است و با توجه به اینکه صورت جلسات بارگذاری نشده نمی توان آراء منتخبان را به طور قطعی اعلام کرد.

قزل سفلی در مورد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فارس افزود: از مجموع 3 هزار و ۴۹۱ صندوق اخذ رأی، 3 هزار و ۵۱۴ صندوق تا کنون شمارش شده که به ترتیب آیت الله لطف الله دژکام با ۷۱۹ هزار و ۱۰ رأی، احمد بهشتی با ۶۰۲ هزار و ۳۵۶ رأی، علی اکبر کلانتری ۴۲۷ هزار و ۷۶۳ رأی، سید محمد علی مدرسی طباطبایی ۳۴۱ هزار و ۲۲۷ رأی و سید علیرضا دانا با ۳۰۶ هزار و ۳۷۴ رأی بیشترین آراء شمارش شده را به خود اختصاص داده‌اند.

612170