۱۷۰ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در پاکدشت

فرماندار پاکدشت از وجود تعداد ۱۷۰ صندوق های ثابت و سیار اخذ رای برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و مشارکت حداکثری خبر داد.
تصویر ۱۷۰ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در پاکدشت

به گزارش سایت خبری پرسون، فرماندار پاکدشت از برنامه ریزی برای تامین و تقویت نیروی انسانی و شعب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و وجود تعداد ۱۷۰ صندوق های ثابت و سیار اخذ رای برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و مشارکت حداکثری خبر داد و گفت: در ۱۱ اسفند ماه، مردم‌ بار دیگر عزت نظام جمهوری اسلامی را در سطح بین الملی به نمایش خواهند گذاشت.

فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت امروز ۱۰ اسفند ماه در تشریح برنامه های لازم برای شعب اخذ رای بیان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تامین و تقویت نیروی انسانی در ۱۷۰ شعبه ثابت و سیار اخذ رای از مدتها پیش از آغاز فرایند انتخابات آغاز شده تا این شعب با بالاترین کیفیت، آماده دریافت آرای مردم است.

فرماندار پاکدشت گفت: تعامل و هماهنگی خوب مجموعه فرمانداری، هیات نظارت، اجرایی و بازرسی در شهرستان چشم‌انداز خوبی را برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و مشارکت حداکثری ایجاد کرده و در ۱۱ اسفند ماه، مردم بار دیگر عزت نظام جمهوری اسلامی را در سطح بین الملی به نمایش خواهند گذاشت.

کارخانه در پایان اظهار کرد: از اقشار مختلف جامعه می خواهیم که با توجه به شرایط حساس امروز کشور در عرصه بین المللی و تلاش دشمنان برای تزریق ناامیدی، انتخابات را تکلیفی واجب برای خود بدانند و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح، مجلس قوی را تشکیل دهند.

منبع: ایسنا

612055