مشارکت ‌حداکثری‌ زنان منجر به پویایی انتخابات می‌شود

یک فعال سیاسی اجتماعی معتقد است پویایی انتخابات با مشارکت حداکثری آحاد جامعه به ویژه بانوان تحقق می یابد.
تصویر مشارکت ‌حداکثری‌ زنان منجر به پویایی انتخابات می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، زینب پارسافخر با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند، اظهارکرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر مردم سالاری دینی است باید همواره شرایط به گونه ای مهیا باشد که شاهد مشارکت زنان در عرصه های مختلف جامعه باشیم و مشارکت صرفا شرکت در انتخابات نیست، بلکه مشارکت ایفای نقش موثر در امور کشور است و در شرایط کنونی حضور پویا و آگاهانه زنان در انتخابات پیش نیاز فراهم شدن بستر لازم برای تحقق مطالبات و پیشبرد حقوق آنان است.

وی ادامه داد: باید در انتخابات پیش رو نیز حضوری پرشور داشت تا با انتخاب افراد اصلح، زنان و مردان شایسته به مجلس ورود کنند تا توسط آن ها نظارت درست بر اجرای قوانین، وضع قوانین و نیز برنامه های اصولی محقق شود.

برای تحقق اهداف و مطالبات‌مان به مجلس کار آمد نیازمندیم

مدیرکل سابق اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان بیان کرد: بی تفاوتی نسبت به حضور در انتخابات، به دامن زدن به فضای یاس آلود منجر خواهد شد و این جز تشکیل مجلس ناکارآمد نخواهد بود؛ ما برای تحقق اهداف و مطالبات مان به دولت و مجلس کارآمد نیازمندیم.

وی خاطر نشان کرد: زنان با ایجاد فضای گفت و گو، اندیشه و تفکر با سایر اعضای خانواده می‌توانند به عنوان محور در ایجاد نشاط انتخاباتی، شناساندن، معرفی کاندیداها و بررسی معیارهای درست در انتخاب کاندیداهای اصلح در درون خانواده ها و به ویژه با جوانان خود نقش آفرینی کنند.

منبع: ایسنا

611952