رای مردم به نامزد‌های متخصص و متدین

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: مردم برای حل مسائل فرهنگی و اقتصادی باید به افراد اصلح و متخصص و متدین رای بدهند.
تصویر رای مردم به نامزد‌های متخصص و متدین

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار عده‌ای از فضلای حوزه علمیه به مناسب ایام نیمه شعبان که در دفتر معظم له برگزار شد، گفت:امروز عده‌ای زبان دشمن در داخل شده اند و همان حرف‌ها را تکرار می‌کنند و حرکت بزرگ امام راحل را زیر سؤال می‌برند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت نهضت امام راحل و لزوم تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی افزود: من باید عرض کنم حرکت امام راحل که متکی بر خدا و اخلاص خود ایشان و حمایت مردم بود ماندگار خواهد بود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ضمن محکوم کردن بعضی از حملات به امام و کار ایشان، گفت: اگر جاهلانه سخن می‌گویند باید در یک فضای علمی و منطقی پاسخ داد و روشنگری کرد، اما اگر دنبال فتنه هستند باید برخورد کرد.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: کاستی‌ها و مشکلاتی وجود دارد، اما مگر می‌شود این همه خدمت و پیشرفت را نادیده گرفت و سیاه نمایی کرد و با دروغ و اهانت و تهمت همه چیز را کتمان کرد و افکار عمومی را دچار تردید در این مسیر کرد و خواسته دشمن را تکرار کرد.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: به دروغ دیگران را متهم می‌کنند که دست از انقلاب و امام و ولایت فقیه برداشته‌اند در حالی که ما مصمم‌تر از قبل فکر امام عزیز را دنبال می‌کنیم.

مرجع تقلید شیعیان، شرایط فعلی کشور و منطقه را حساس دانست و عنوان کرد: تمام دشمنان دست در دست هم نهاده اند تا انتخابات را تحریم کنند، اما مردم ما با در نظر گرفتن این شرایط با حضور خود حماسه دیگری خلق خواهند کرد و دشمنان را ناامید می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات عنوان کرد: انشاءالله با انتخاب افراد اصلح و متخصص و متدین مشکلات موجود از جمله مسائل فرهنگی و اقتصادی را حل خواهند کرد.

منبع: خبرنگاران جوان

611574