جنازه 500 ساله ای که از سقف آویزان مانده + عکس

یکی از عجیب ترین تصاویری که اخیرا مشاهده شده جسدی 500 سال است که از سقف آویزان مانده است.
تصویر جنازه 500 ساله ای که از سقف آویزان مانده + عکس

به گزارش سایت خبری پرسون، در میان عجایب دنیا، کلیسای قدیمی در یکی از شهرهای ایتالیا که به تازگی تصویری از داخل آن منتشر شده است را میتوان بدلیل داشتن یک جسد عجیب و غریب آویزان از سقف، در این لیست قرار داد. در منطقه لومباردیای ایتالیا، یک کلیسای قدیمی وجود دارد که به دلیل داشتن یک تمساح واقعی تاکسیدرمی شده از سقف آویزان، معروف شده است؛ تمساحی که در کمال حیرت، 5 قرن است از سقف این کلیسا که قدمت ان به قرن سیزدهم بازمیگردد، آویزان مانده.

منظره عجیب و غریبی است و آویزان ماندن این حیوان با زنجیرها از سقف، رازی دارد که هنوز هیچ کس نمیدانید راز پشت پرده آن، واقعا چه بوده.

برخی معتقدند که در دوران باستان، موجودات خزنده مانند مارها، اژدها و تمساح ها را با شیطان مرتبط می کرد، یا به عنوان شخصیت شیطان یا حیواناتی که انسان ها را به گناه سوق می داد بنابراین، زنجیر کردن آن در طاق کلیسا هم به عنوان هشداری برای بازدیدکنندگان کلیسا بود، بلکه به عنوان نمادی از پیروزی خیر بر شر.

در طول سال‌ها، افسانه‌های زیادی در مورد منشأ این اتفاق در اطراف لمباردیا پخش شد که یکی از محبوب‌ترین آنها مربوط به دو برادر شجاعی است که با این حیوان جنگیدند. برخی بر این باورند که تمساح پس از فرار از باغ وحش خصوصی عجیب و غریب در املاک فرانچسکو گونزاگا دستگیر و توسط این دوبرادر کشته شد، در حالی که برخی دیگر ادعا می کنند که این حیوان یک روز به این دو برادر که در سواحل رودخانه مینسیو استراحت می کردند حمله کرد و یکی از آنها با کمک گرفتن از مریم مقدس به کروکودیل حمله کرد و آن را کشت.

منبع: نمناک

600476