سخنگوی هیئت دولت‌ خبر داد:

تمامی پروژه‌های نیمه تعطیل دولت به پایان می رسد

سخنگوی‌ هیئت دولت گفت:تمامی پروژه‌های نیمه تعطیل عمرانی و اقتصادی از سوی دولت به پایان می رسد.
تصویر تمامی پروژه‌های نیمه تعطیل دولت به پایان می رسد

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛طنین مرگ بر‌ آمریکا در آسمان استان فارس طنین انداز شد.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در تجمع مردم همیشه در صحنه و انقلابی شیراز در آیین ۲۲ بهمن که با حضور استاندار، امام جمعه م مقامات نظامی و انتظامی در میدان آزادی برگزار شد اظهار داشت: با مشاهده راهپیمایی هرساله ملت ایران به ویژه مردم استان فارس مشتی بردهان یاوه گویان و دشمنان داخلی و خارجی که چشم دیدن جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را ندارند، زده است.
وی با اشاره به اینکه ما ملت حافظ، سعدی، فردوسی و شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و در تصمیم گیری‌های دولت، مردم در اولویت قرار دارند، خاطر نشان کرد: دشمن از پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌های صنعتی، نظامی، عمرانی، هوا و فضا هراس دارد و خوشحالیم که ما در زمینه موشکی جزء ۳ کشور برتر قرار داریم و این همه برتری، نماد جهانیان شده است.
سخنگوی هیئت دولت تصریح کرد: قدرت ایران اسلامی در جهان نشان داد بسیاری از کشورها در سازمان ملل از موضع ایران در برابر دولت کودک و نسل کش صهیونسیت اسرائیل که در غزه علیه مردم بیگناه جنایت کرده است، حمایت و پشتیبانی می کنند.

بهادری جهرمی بیان داشت: هیمنه آمریکای جهانخوار که داعیه مدافع حقوق زنان را دارد،پوشالی است و حضور مردم انقلابی ایران نه تنها در راهپیمایی‌ها بلکه اربعین حسینی، به ویژه آیین غدیر، شعبانیه، مقابله با تحریم‌ها، جنگ ترکیبی، اقتصادی، توسعه تجارت خارجی با جهان، حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حماس، غزه در برابر رژیم صهیونیستی از جمله دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: مقاومت ۸ ساله در برابر بعثی‌ها و حامیان آنان که یک وجب از خاک از کشورمان جدا نگردید، مخالفت با کسانی که معتقد رابطه با آمریکا بودند و نیز تولید ۱۰.۵ میلیون گندم در خشکسالی‌های چند سال اخیر، جلوگیری از قطعی آب، برق و گاز از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
گفتنی است، در پایان راهپیمایی مردم با سردادن شعار الله و اکبر حمایت خود را از قرائت قطعنامه سراسری اعلام کردند.

599799