بازدید رئیس قوه قضائیه به همراه رئیس دیوان عالی کشور از نمایشگاه فناوری‌های دانش‌بنیان قضایی

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به همراه رئیس دیوان عالی کشور از نمایشگاه فناوری‌های دانش‌بنیان قضایی مستقر در ساختمان کاخ دادگستری، بازدید کرد.
تصویر بازدید رئیس قوه قضائیه به همراه رئیس دیوان عالی کشور از نمایشگاه فناوری‌های دانش‌بنیان قضایی

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای (دوشنبه ۱۶ بهمن) با استقبال حجت الاسلام والمسلمین منتظری رئیس دیوان عالی کشور به منظور بازدید از نمایشگاه فناوری‌های دانش‌بنیان قضایی وارد ساختمان کاخ دادگستری شد.

در این نمایشگاه که به همت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه بر پا شده، جدیدترین سامانه‌های طراحی‌شده در حوزه‌های مختلف قضایی در معرض نمایش قرار گرفته است.

رئیس دستگاه قضا در جریان بازدید از این نمایشگاه، از نزدیک و در گفتگوی مستقیم و چهره به چهره با فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان، در جریان نحوه عملکرد سامانه تناد (تحلیل و نقد آرای دادگستری)، چگونگی فعالیت هوش مصنوعی پردازش گفتار و سامانه تبدیل گفتار به متن، مزایای استفاده از سامانه اعتبار معاملاتی اشخاص، چگونگی ارائه خدمات قضایی به ایرانیان خارج از کشور از طریق برخی پیام‌رسان‌های ایرانی، نحوه فعالیت سامانه «تنظیم» در خصوص نوبت‌دهی اینترنتی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و همچنین نحوه عملکرد سامانه‌های مربوط به احراز هویت برخط، قرار گرفت.

گفتنی است: سازمان زندان‌ها، سازمان پزشکی قانونی و سازمان ثبت اسناد و املاک نیز در این نمایشگاه، جدیدترین دستاورد‌های دانش‌بنیان خود را به نمایش گذاشته‌اند.

منبع: دیوان عالی کشور

599468

مطالب مرتبط