بایرن مونیخ همچنان در تعقیب لورکوزن

در هفته بیستم بوندسلیگا، بایرلورکوزن با برتری برابر تیم ته‌جدولی دارمشتات به صدرنشینی ادامه داد و از دیگر سو بایرن مونیخ نیز با پیروزی خارج از خانه همچنان در تعقیب لورکوزن است.
تصویر بایرن مونیخ همچنان در تعقیب لورکوزن

به گزارش سایت خبری پرسون، هفته بیستم بوندسلیگای با برگزاری ۵ دیدار همزمان پیگیری شد که نتایج آن به شرح زیر است.

لورکوزن وِل‌کن صدر نیست

تیم فوتبال بایرلورکوزن میهمان تیم ته‌جدولی دارمشتات بود که موفق شد با پیروزی ۲ بر صفر در این مسابقه به صدرنشینی‌اش در بوندسلیگا ادامه دهد. ناتان تیا ستاره بی‌چون‌وچرای تیم ژاوی آلونسو در این میدان بود و توانست هر ۲ گل تیمش را به ثمر برساند. لورزکوزن با پیروزی در این مسابقه تعداد امتیازات خود را در صدر جدول به ۵۲ رساند تا همچنان بالاتر از بایرن مونیخ رتبه اول جدول را به‌خود اختصاص دهد.

کامبک بایرن‌مونیخ در خانه

در دیگر دیدار مهم هفته بیستم بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه سه بر یک مقابل بروسیا مونشن گلادباخ به پیروزی برسد. بایرن مونیخ در دقیقه ۳۵ خلاف جریان بازی گل اول را دریافت کرد. پاس اشتباه مانوئل نویر به توماس مولر و توپ‌گیری بازیکنان مونشن گلادباخ، یک ضد حمله سریع برای این تیم شکل داد و توپ به جردن پفوک رسید تا گلزنی کند. بایرنی‌ها در دقیقه ۴۵ گل تساوی را وارد دروازه حریف کردند تا با شکست به رختکن نروند. الکساندر پاولوویچ جوان اول این روزهای باواریایی‌ها با ضربه‌ای هوشمندانه و فنی گلزنی کرد.

در دقیقه ۶۱ هری کین گل دوم مونیخ را به ثمر رساند. خروج اشتباه موریتس نیکلاس، دروازه‌بان مونشن گلادباخ این فرصت را در اختیار مهاجم باتجربه انگلیسی قرار داد تا توپ را به تور بچسباند. در دقیقه ۸۶ مونیخی‌ها تیر خلاص را شلیک کردند. ماتیاس دلیخت با یک ضربه سر زیبا گل سوم تیمش را زد تا آنها همچنان در صدر جدول به تعقیب لورکوزن ادامه دهند.

در سایر دیدارها بوخوم در خانه مقابل آگزبورگ به تساوی یک بر یک دست یافت. اشتوتگارت در بیرون از خانه توانست پیروزی شیرین و مهمی را برابر فرایبورگ کسب کند. آنها این بازی را با پیروزی سه یر یک به پایان رساندند.

ماینتس نیز در خانه یک بر صفر به وردربرمن باخت تا همچنان به روزهای نه‌چندان خوبش در لیگ آلمان ادامه دهد.

منبع: ایرنا

599024