استاندار فارس خبر داد:

فارس پیشتاز بهره‌برداری از پروژه ها به مناسبت دهه مبارک فجر

استاندار فارس گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر تعداد 1581 پروژه در دهه مبارک فجر در استان فارس به بهره‌برداری می رسد.
تصویر فارس پیشتاز بهره‌برداری از پروژه ها به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ استاندار فارس گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر تعداد 1581 پروژه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی به ارزش ۳۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می رسد.

محمدهادی ایمانیه عصر امروز درمورد پروژه‌های دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد پروژه‌های سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر و نسبت به ۲ سال گذشته ۶ برابر افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۳۸۲، دهیاری، ۳۰۱ شهرداری، کمیته امداد ۱۷۵ و جهاد سازندگی ۶۹ پروژه به بهره برداری می رسد.

استاندار فارس ادامه داد: از تعداد ۴۵ سازمان، بالاترین ارزش ریالی پروژه ها به ترتیب صنعت معدون و تجارت با ۱۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان، شهرداری ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، شرکت گاز هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان، راه و شهر سازی لارستان هزار و ۵۰۰ میلیارد، جهاد و کشاورزی هزار و ۱۰۰ میلیارد، شیراز ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد و نی ریز ۱۱ هزار و ۱۰۰ و لار ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان، آباده ۹۸۰ میلیارد تومان و نیز تعداد پروژه های عمرانی شهرستان شیراز ۱۳۷ پروژه، نورآباد ممسنی ۱۲۶ ، شهرستان لار ۱۰۹ ، شهرستان کازرون ۷۳ و شهرستان لامرد ۷۱ پروژه در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

استاندار فارس در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: استان فارس با ۱۵ حوزه انتخاباتی، ۱۸ نماینده، ۵ نماینده خبرگان رهبری که ۴ نفر مورد تائید قرار گرفته است.

ایمانیه بیان داشت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری در مورد انتخابات مبنی بر اینکه پایبند امنیت، سلامت و رقابت و مشارکت هستیم و در این راستا ۹۰ هزار نفر درگیر انتخابات در قالب هیئت اجرایی، نظارت و صدوق انتخابات هستند.

استاندار فارس در مورد راهبر محله تصریح کرد: با همکاری شورای اسلامی شهر، بسیج و امور مساجد ۱۵۲ شهرستان شیراز به ۱۵۲ محله تقسیم و یک نفر پیشکسوت به عنوان راهبر معرفی می شود.

598726