از پیگیری‌ها برای ازسرگیری عمره تا واگذاری استقلال و پرسپولیس

کابینه دولت سیزدهم در حاشیه جلسه هیات وزیران چه گفتند؟

در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 11 بهمن) هیات وزیران، برخی اعضای کابینه سیزدهم به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.

تصویر کابینه دولت سیزدهم  در حاشیه جلسه هیات وزیران چه گفتند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، وزیر امور خارجه در حاشیه نشست هیات دولت امروز (چهارشنبه 11 بهمن) در جمع خبرنگاران از گفت‌وگوی تلفنی با وزیر خارجه عربستان در خصوص آخرین وضعیت از سرگیری عمره خبر داد و گفت: با وزیر خارجه عربستان روی بحث‌های فنی مربوط به هواپیمایی توافق‌هایی را داشتیم و موافقت‌نامه بین دو سازمان هواپیمایی ایران و عربستان با توجه به ۷، ۸ سالی که حج عمره متوقف شده بود زمانش سپری شده بود. در روزهای گذشته یک هیات از وزارت امور خارجه و سازمان هواپیمایی عربستان سعودی آمدند و طبق روال متعارفی که دارند مباحث فنی خود را تکمیل کردند.

امیرعبداللهیان در زمینه تعمیق روابط با پاکستان گفت: در پاکستان گفت‌وگوهای بسیار خوبی با مقامات عالی‌رتبه این کشور داریم. در چند روز آینده در پاکستان انتخابات برگزار می‌شود. برای ما مباحث همکاری‌های اقتصادی، تجاری، توسعه بازارچه‌ها و مناطق مرزی بسیار مهم است. رویکرد اساسی ما این است که مرزهایی که سال‌ها تروریست‌ها در کنار آن مستقر هستند به مرزهای تجاری، صلح و دوستی تبدیل شود.

سخنگوی دولت: افزایش قیمت ارز دلیل اقتصادی ندارد

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت ارزی کشور، گفت: عرضه ارز از سوی بانک مرکزی بیشتر از تقاضاست و افزایش قیمت ارز دلیل اقتصادی ندارد. ترازهای ارزی مثبت و درآمدهای ارزی در دسترس و قابل قبول است.

ضرغامی: افتتاح بیش از 426 پروژه با ارزش ۹.۱ همت در دهه فجر

سید عزت‌الله ضرغامی نیز درباره پروژه‌های میراث فرهنگی اظهار کرد: پروژه‌های مرتبط با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سقف ۴۲۶ پروژه به ارزش ۹.۱ همت (هزار میلیارد تومان) در سراسر کشور در دهه فجر افتتاح خواهد شد و ۵ هزار و ۱۸۲ شغل ایجاد خواهد کرد.

تکذیب صدور مجوز برای کنسرت رپ از سوی وزیر ارشاد

محمد مهدی اسماعیلی در جمع خبرنگارن در پاسخ به این سوال که آیا مجوز کنسرت رپ صادر شده است؟ تصریح کرد: خیر. این یک اشکالی بوده که پدید آمده و ما هیچ مجوزی صادر نکرده‌ایم. معاونت هنریمان هم امروز اعلام موضع خواهد کرد و این خبری که اعلام شده کذب است.

اسماعیلی با بیان اینکه امشب آغاز رسمی جشنواره فیلم فجر خواهد بود، گفت: با اهتمامی که همکاران من هم در بخش داخل و هم در بخش بین‌الملل داشتند، با استقبال بسیار خوبی روبرو بودیم. امشب تلاش می‌کنیم در بخش‌هایی که امکانش بود و داوری‌ها انجام شده، چند جایزه مربوط به جشنواره را اهدا کنیم تا شب اختتامیه طولانی نباشد.

وزیر کار: هنوز برای واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس تصمیمی گرفته نشده است

سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: برای واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

وزیر کار ادامه داد: همه کارکنان بیمارستان گاندی که حق بیمه پرداخت کرده‌اند، تا دایر شدن مجدد بیمارستان تحت پوشش بیمه بیکاری قرار می‌گیرند و می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند. او همچنین بیمارستان گاندی را موظف به پرداخت حق سنوات و عیدی کارکنان این بیمارستان دانست.

در حال تکمیل...

منبع: اکوایران

598688