راه سریع و تضمینی برای موفقیت در کنکور انسانی 1403

کمتر کسی است که نداند، موفقیت در کنکور انسانی1403، بدون برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارهای به‌روز آموزشی، بسیار دشوار و شاید بتوان گفت که غیرممکن است. جالب است بدانید که مطابق آمار منتشر شده در سال 1402، 84 درصد سه دهک اقتصادی بالای جامعه، رتبه‌های زیر 3 هزار را کسب کرده بودند.
تصویر راه سریع و تضمینی برای موفقیت در کنکور انسانی 1403

به گزارش سایت خبری پرسون، کمتر کسی است که نداند، موفقیت در کنکور انسانی1403، بدون برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارهای به‌روز آموزشی، بسیار دشوار و شاید بتوان گفت که غیرممکن است. جالب است بدانید که مطابق آمار منتشر شده در سال 1402، 84 درصد سه دهک اقتصادی بالای جامعه، رتبه‌های زیر 3 هزار را کسب کرده بودند.

حال این سوال پیش می‌آید که آیا بدون استفاده از ابزار آموزشی گران قیمت یا شرکت در کلاس‌های آموزشی با ارقام نجومی می‌توان به موفقیت در کنکور دست یافت؟ در پاسخ باید به شما بگوییم «بله!» امکان‌پذیر است و در ادامه می‌خواهیم به شما محصولی را معرفی کنیم که با بهره بردن از آن، بدون صرف هزینه‌های سرسام‌آور می‌توانید در کنکور بدرخشید!

یادگیری آسان با ویدیوهای آموزشی کنکور انسانی 1403

استفاده از ویدیوهای آموزشی کنکور، یکی از بهترین روش‌‌های کسب موفقیت در فراگیری دروس متعدد در رویداد آموزشی مهم کنکور است. مدرسه‌ی مجازی آی نو با استفاده از ابزارهای آموزشی پیشرفته و فن‌آوری‌های جدید، دست به ارائه‌ی آموزش‌های با کیفیت و متنوع زده است.

به این ترتیب مدرسه مجازی آی نو بستری را فراهم نموده است تا تمام داوطلبین کنکور انسانی بتوانند در همه جای ایران، به صورت آنلاین و در هر زمانی از شبانه‌روز که مایلند به منابع درسی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

از آن جا که در کنکور بسیاری از مفاهیم پایه‌ای مطرح می‌شوند، نیاز است که دانش‌آموزان همواره به دروس سال‌های قبل نیز نیم‌نگاهی داشته باشند. اگر می‌خواهید نکات مهم و پایه‌ای را مرور کنید، می‌توانید به ویدیوهای درسی کاملا رایگان در مقاطع پنجم تا دوازدهم مدرسه مجازی آی نو دسترسی داشته باشید. داوطلبان کنکور و دانش‌‌آموزان پایه‌ دوازدهم انسانی می‌توانند از این ویدیوهای رایگان که توسط اساتید حرفه‌ای ارائه شده‌اند، برای آموزش پایه‌ای خود، استفاده کنند.

از سوی دیگر دانش‌آموزان به منظور بهره بردن از آموزش ویدیویی کنکور انسانی 1403 می‌توانند اشتراک مدرسه مجازی آی نو را خریداری نمایند. به این ترتیب کنکوری‌های باهوش با صرف هزینه‌ی بسیار کم از تمامی امکانات آموزشی ارائه شده در ویدیو‌های کنکور مدرسه مجازی آی نو با ویژگی‌های زیر بهره‌مند خواهند شد:

  • تدریس کامل نکته و تست تمامی دروس
  • هزینه بسیار کم و مقرون به صرفه
  • کیفیت ضبط عالی
  • ارائه‌ی مطالب بدون محدودیت زمانی
  • آموزش استاندارد تمامی مطالب و منابع مورد نیاز در کنکور
  • بررسی صفر تا صد کنکور انسانی 1403با برترین دبیران
  • عدم محدودیت در تعداد دفعات پخش

پکیج کنکور انسانی آی نو

مشاوران و اساتید مدرسه مجازی آی نو، برنامه‌ی ویژه‌ای را برای داوطلبان کنکور انسانی 1403 طراحی کرده‌اند. در واقع هر آموزشی برای آمادگی در کنکور لازم دارید را می‌توانید در مدرسه مجازی آی نو بیابید!

یکی از اهداف تاسیس مدرسه‌ی مجازی آی نو دستیابی به عدالت آموزشی برای تمامی دانش‌آموزان در کشور می‌باشد. به این ترتیب این مجموعه علاوه بر فراهم نمودن بستری برای تقویت پایه‌ی درسی داوطلبین کنکور با ارائه‌ی ویدیوهای کاملا رایگان، آموزش ویدیویی کنکور انسانی 1403 ، پکیج و بسته‌آموزشی کنکور انسانی1403 را نیز در اختیار کنکوری‌ها قرار می‌دهد. داوطلبین کنکور می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم، به راحتی از این محصولات کلیدی برای موفقیت در آزمون 1403 بهره گیرند.

لازم به ذکر است، برای اطمینان از کیفیت ویدیوهای آموزشی کنکور انسانی1403، می‌توانید به صورت رایگان ویدیوهای ارائه شده در وب‌سایت مدرسه مجازی آی نو را مشاهده کنید.

با استفاده از ویدیوهای حل تمرین امتحانات نهایی رشته انسانی و پکیج‌ آموزشی کنکور انسانی1403 تدوین شده در مدرسه‌ی مجازی آی نو، داوطلبان می‌توانند به همراه اساتید حرفه‌ای، در راستای کسب موفقیت در کنکور، قدمی بردارند.

سخت نگیر یاد بگیر!

آی نو یکی از مدارس اینترنتی، با تمام امکانات درجه‌ی یک است. معلمین این مدرسه‌ی مجازی از دبیران طراز اول ایران محسوب می‌شوند که در امر طراحی سوالات کنکور انسانی و تدریس در مدارس برتر کشور به فعالیت مشغول هستند. این دبیران همچنین از مولفین با سابقه‌ی کتاب‌های آموزشی معتبر می‌باشند.

شعار مدرسه مجازی آی نو "‌سخت نگیر، یاد بگیر" است زیرا با کمترین مبلغ (245 هزار تومان به صورت ماهانه)، امکان استفاده از پکیج‌ کنکور انسانی 1403 شامل نکته، تست، جزوه و تمام منابع لازم برای شرکت در کنکور انسانی، امکان‌پذیر است.

با توجه به هزینه‌ی سنگین کتاب‌ها و کلاس‌های کمک آموزشی، پرداخت این مبلغ با هر بودجه‌ای امکان‌پذیر است. در مقایسه با قیمت بسته‌های آموزشی دیگر هم، مبلغ این اشتراک بسیار کمتر می‌باشد.

تنها هدف مدرسه آی نو، دسترسی همه‌ی دانش‌آموزان به منابع معتبر است. به همین این مجموعه اقدام به ارائه ویدیوهای باکیفیت بالا و با هزینه کم می‌نماید. با بسته آموزشی کنکور انسانی 1403 مدرسه‌ی مجازی آی نو می‌توانید:

  • با خیال راحت تمام نکات کلیدی کنکور را در فرصت باقی مانده یاد بگیرید.
  • به تمام امکانات درسی ارائه شده توسط این مجموعه برای کسب موفقیت در کنکور دسترسی کامل یابید.
  • در کنار ویدیوهای درسی کاملا رایگان، مسیر آموزشی را تکمیل نمایید.

منبع: مدرسه مجازی آی نو

598469