بهترین مانیتور صنعتی کدام است؟

اگر بخواهیم در مورد مانیتور صنعتی توضیح بدهیم باید بگوییم که این نوع مانیتور نسبت به صفحه نمایش خانگی مقاومت بالاتری داشته و این توانایی را دارد که ساعت‌های طولانی‌تری تصاویر را برای بیننده به نمایش بگذارد به این صورت که می‌توان گاهی چندین روز و بدون توقف از آن استفاده کرد.
تصویر بهترین مانیتور صنعتی کدام است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، اگر بخواهیم در مورد مانیتور صنعتی توضیح بدهیم باید بگوییم که این نوع مانیتور نسبت به صفحه نمایش خانگی مقاومت بالاتری داشته و این توانایی را دارد که ساعت‌های طولانی‌تری تصاویر را برای بیننده به نمایش بگذارد به این صورت که می‌توان گاهی چندین روز و بدون توقف از آن استفاده کرد. این نوع صفحه نمایش قابل استفاده در هر دو فضای باز و بسته بوده و معمولا از آن جهت نمایش محتواهای تبلیغاتی و آموزشی در اماکن عمومی مانند ادارات، شرکت‌ها، مراکز درمانی، فروشگاه‌ها و... استفاده می‌گردد.

مانیتور صنعتی چیست؟

اگر شما قصد تهیه مانیتور صنعتی را دارید احتمالا این سوال برایتان پیش آید که این محصول با چه برندهایی تولید شده و خصوصیات هر برند از چه قرار است؟ ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تعدادی از برندهای معتبر تولیدکننده را معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانید انتخاب بهتری در زمینه خرید مانیتور صنعتی داشته باشید. برندهای سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، بنکیو، شارپ، جی پلاس، ایسوس و JVC از جمله محبوب‌ترین مارک‌های مانیتور صنعتی محسوب می‌شود که در ادامه به معرفی تعدادی از این برندها می‌پردازیم.

نمایشگر صنعتی ال جی LG 49VL5G-M

برند ال جی یکی از برندهایی است که توانسته در زمینه تولید مانیتور صنعتی موفقیت زیادی کسب کند. مانیتور صنعتی 49VL5G-M از جمله تولیدات این شرکت معتبر می‌باشد که با هدف کابری عمومی تولید و به بازار عرضه شده است. تصاویری که توسط این محصول ارائه می‌شود دارای رزولوشن Full Hd بوده و در نتیجه می‌توان ادعا کرد که در این زمینه میان برندهای دیگر حرف اول را می‌زند. نصب این مانیتور صنعتی تبلیغاتی به دو شکل عمودی و افقی صورت می‌گیرد و کاربر می‌تواند با توجه به شرایط خود یکی از این دو را انتخاب کند. این خصوصیت موجب شده که از این دستگاه بتوان در مکان‌های گوناگون به راحتی استفاده کرد. وسعت دید بالا، میزان نور متعادل 500 کندلا، مجهز بودن به IPS ویژگی‌هایی است که موجب شده این محصول محبوبیت زیادی پیدا کرده و جزء مانیتورهای پر فروش به حساب آید.

مانیتور صنعتی فیلیپس مدل 50BFL2214

مانیتور صنعتی Philips مدل 50BFL2214 را می‌توان گزینه‌ای مناسب جهت استفاده در فضاهای سرپوشیده همچون شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، سالن‌ها و... دانست که قادر است نیاز کاربران را در این اماکن به شکل مطلوب برطرف کند. سایز این مانیتور 50 اینچ بوده و یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن این است که می‌تواند داده‌های خود را به‌ صورت کاملا خودکار در فرمت‌های مختلف پخش نماید. این محصول مجهز به دو بلندگوی 10 واتی بوده و نکته جالبی که در مورد آن وجود دارد این است که برای نمایش تصاویر توسط آن نیازی به اتصال به کامپیوتر نیست. علاوه بر این، مانیتور صنعتی فیلیپس دارای پورت‌هایی است که امکان اتصال به دستگاه‌های دیجیتال و آنالوگ را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

ویدئو وال صنعتی جی پلاس GDS-65KU45

مانیتور صنعتی GDS-65KU45 را می‌توان از جمله نمایشگرهایی دانست که تصاویر ارائه شده توسط آن بسیار شفاف بوده و رنگ‌هایی بسیار نزدیک به واقعیت دارند؛ دلیل این ویژگی را باید پنل IPS بدانیم که در این محصول استفاده شده است. زاویه دید این صفحه نمایش صنعتی 178 درجه می‌باشد و در نتیجه تماشاگران تصاویر این محصول می‌توانند تصاویر را در تمام زوایا با وضوح بالا تماشا کنند. از آنجایی که این مانیتور مجهز به پورت‌های مختلف از جمله پورت HDMI، پورت VGA، پورت DisplayPort، DVI و پورت USB است کاربران می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی مانیتور صنعتی Gplus را به منابع گوناگون وصل کنند.

ویدیو وال 4k سامسونگ 146 اینچ

سامسونگ یکی دیگر از برندهای پرفروشی است که در بازار و در میان مشتریان بسیار شناخته شده که ویدئو وال فورکی یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند محسوب می‌شود. روکش مات و میزان روشنایی 500 نیت از جمله خصوصیات بارز این نمایشگر صنعتی 146 اینچی است و باید گفت که مصارف اداری و عمومی از مهم‌ترین اهداف طراحی این محصول می‌باشد. مشخصات این محصول عبارت است از:

  • رزولوشن 4K UHD
  • زاویه دید 178 درجه
  • دارای اسپیکر 10 واتی
  • کنتراست 7000:1
  • مجهز به پورت DisplayPort

این ویژگی‌ها سبب شده Samsung Video Wall به یک محصول منحصر به‌فرد و پرفروش تبدیل شود.

ویدئو وال فیلیپس Philips BDL5588XC

صفحه نمایش صنعتی پاناسونیک مدل BDL5588XC نیز از جمله مانیتورهای پرفروش دیگری است که توانسته سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد. این نمایشگر 55 اینچی مناسب برای فضاهای داخلی بوده و دمای 0 تا 40 درجه و رطوبت 20 تا 80 درجه برای این محصول ایده‌آل می‌باشد. خصوصیتی که موجب تمایز این مانیتور صنعتی شده این است که از آن می‌توان جهت نمایش طولانی ‌مدت تصاویر استفاده کرد که این زمان تا 16 ساعت در روز برآورد شده است. وجود پنل IPS و استفاده از نور پس‌زمینه LED در این محصول موجب شده تصویر تولید شده توسط آن از وضوح و کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

قیمت خرید مانیتور صنعتی و ویدئو وال

با توجه به توضیحاتی که در مورد انواع برندهای Industrial Monitor به شما ارائه کردیم باید به این نتیجه رسیده باشید که قبل از خرید این محصول ابتدا باید به نوع کاربرد مانیتور، محیط و فضای مورد نظر خود توجه کرده و سپس نسبت به خرید مناسب‌ترین مدل آن اقدام کنید. اگر قصد خرید مانیتور صنعتی را دارید می‌توانید جهت دریافت راهنمایی‌های لازم در مورد نوع مانیتور و قیمت ویدئو وال آن با شرکت پرو استور و شماره 52472000 تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح فرمایید. علاوه بر این می‌توانید مدل‌های متنوع موجود در سایت ما را مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

منبع: پروژکتور‌استور

598310