بهره برداری از نخستین استخر شوش در دهه فجر

فرماندار شوش با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های رفاهی شوش با جدیت در حال پیگیری است، گفت: تنها استخر شهرستان پس از سال‌ها وقفه در دهه فجر امسال راه اندازی می‌شود.
تصویر بهره برداری از نخستین استخر شوش در دهه فجر

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن حویزه روز چهارشنبه در جشن روز پدر در شرکت فولاد هفت تپه افزود: با مذاکره‌های انجام شده با مسوولان شرکت مقرر شده است به برکت میلاد امیرالمومنین(ع) و فعالیت مجدد کارگران، روزهای غیبت کارگران در دی ماه ناشی از اعتصاب‌های کارگری نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش یرای گره گشایی از مسایل معیشتی کارگران، مسوولیت همه متولیان شهرستان و شرکت های شوش است.

فرماندار شوش اظهارکرد: تلاش مجاهدانه کارگران شرکت فولاد در دمای بالا برای به حرکت در آوردن چرخ‌های اقتصادی از مصداق‌های جهاد صنعتی است.

وی با بیان اینکه مسایل اقتصادی، معیشت کارگران را با چالش مواجه کرده است، افزود: تحریم و وضعیت اقتصادی موجب فشار به معیشت و رفاه کارگران و خانواده آنها شده است.

حویزه با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های رفاهی شوش با جدیت در حال پیگیری است، گفت: تنها استخر شهرستان پس از سال‌ها وقفه در دهه فجر امسال راه اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: توجه به مسایل رفاهی خانواده کارگران در کنار اهتمام به افزایش تسهیلات به این خانواده‌ها باید در صدر اولویت‌های همه شرکت‌های صنعتی در شوش باشد.

فرماندار شوش با بیان اینکه دشمن ستون خانواده را هدف قرار داده است، افزود: نوک حمله جنگ ترکیبی دشمن، بانوان و دختران هستند ‌به همین دلیل خانواده باید محور برنامه‌های فرهنگی و رفاهی کارگری باشد.

وی امنیت امروز را هدیه پدران شهید به مردم ایران اسلامی دانست و ادامه داد: فرزندان زیادی در این آب و خاک پدران خود را در راه امنیت و اقتدار کشور از دست داده‌اند و طعم یتیمی را می‌چشند که باید همه قدردان شهدا و خانواده آنها باشیم.

حویزه تاکید کرد: علاوه بر مسوولان شهر همه شرکت‌های صنعتی شوش در ایجاد شادی و رفاه مسوولیت دارند و در این مسیر اهتمام دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف مورد تاکید است.

کارخانه شرکت فولادپارس هفت تپه در راستای پیشبرد خودکفایی کشور در صنعت فولاد و تامین نیاز بازار با اشتغالزایی بیش از ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم از سال ۱۳۸۵، با استفاده از تکنولوژی کوره ذوب القایی تحت لیسانس شرکتی از هندوستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شد.

این شرکت هم اکنون ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن فولاد به روش کوره قوس و القایی و ۱۰۰ هزار تن ریخته گری را دارد.

منبع: ایرنا

597707