به دنبال بارش برف در گیلان محور پونل- خلخال مسدود شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: بارش برف در استان به 45 سانتی متر رسید و به دنبال آن محور پونل-خلخال مسدود شد.
تصویر به دنبال بارش برف در گیلان محور پونل- خلخال مسدود شد

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامعلی نیک فهم با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گیلان اظهار کرد: زندانه در محور پونل- خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه ارتفاع برف در محور پونل - خلخال و اسالم-خلخال به ۴۵ سانتیمتر می‌رسد، گفت: بارش خفیف برف ️ در محور سیاهکل - دیلمان و بره سر - قوشه لانه- کلیشم با حداکثر ارتفاع ۱۵ سانتیمتر گزارش شده است.

نیک فهم با بیان اینکه ارتفاع بارش برف در محور بهارستان - آقچای و ماسال - گیلوان نیز به ۱۵ سانتیمتر رسیده است و بارش شدت دارد، اضافه کرد: ارتفاع برف در محورهای بلوردکان - خصیب دشت ۱۰ سانتیمتر، فومن - ماسوله، توتکابن- حشمت آباد و رودسر - لات محله حداکثر ۵ سانتیمتر گزارش شده است.

مدیرکل راهداری گیلان از انسداد محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به دلیل احتمال ریزش و نبود ایمنی کافی به دلیل بارش شدید برف خبر داد و بیان کرد: ️ گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل همراه با بارش شدید برف با ارتفاع ۴۰ سانتیمتر گزارش شده و همچنین گردنه الماس در محور اسالم-خلخال همراه بارش شدید برف و ارتفاع ۴۵ سانتیمتر گزارش شده است.

نیک فهم با اشاره به اینکه گردنه کوهین در محور رشت - قزوین بارش شدید برف و کولاک گزارش شده است، ادامه داد: رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر رانندگان زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان در جریان است، گفت: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

منبع: مهر

597687

مطالب مرتبط