رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز:

بیش از ۸۰ مسجد میزبان معتکفین هستند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز گفت: مراسم معنوی اعتکاف در بیش از ۸۰ نقطه در مساجد اهواز ویژه برادران و خواهران، دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.
تصویر بیش از ۸۰ مسجد میزبان معتکفین هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام مهران جامعی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: ویژه برنامه مراسم معنوی اعتکاف در بیش از ۸۰ نقطه در مساجد اهواز ویژه برادران و خواهران، دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی افزود: از میان مساجدی که برای میزبانی از معتکفان اعلام آمادگی کرده‌اند، بیش از ۶۲ مسجد برای آقایان و ۲۷ مسجد برای بانوان و ۲۲ مسجد برای دانشجویان و دانش آموزان این مراسم معنوی را برگزار می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز ادامه داد: همچنین ۱۲ مسجد مراسم اعتکاف را به صورت مشترک برای آقایان و بانوان برگزار می‌کنند که هم در فهرست مساجد آقایان و هم در فهرست مساجد بانوان ذکر شده‌اند.

حجت الاسلام جامعی گفت: این آمار مربوط به مساجدی است که آمادگی خود را برای برگزاری اعتکاف به اداره تبلیغات اسلامی اعلام کرده‌اند، همچنین قصد داریم در این اعتکاف نهایت تلاش را برای خدمت به معتکفان از حیث مادی و معنوی داشته باشیم.

منبع: مهر

597626

مطالب مرتبط