اسامی داوطلبان جدید تأیید صلاحیت شده مجلس منتشر شد +جدول لیست

اسامی ۱۰۱۴ داوطلب تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی که از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال شده، توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی منتشر شد.
تصویر اسامی داوطلبان جدید تأیید صلاحیت شده مجلس منتشر شد +جدول لیست

به گزارش سایت خبری پرسون، سخنگوی شورای نگهبان روز گذشته از تایید صلاحیت بیش از هزار داوطلب دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: فقها و اعضای حقوقدان شورای نگهبان در مرحله بررسی اعتراض داوطلبان تأیید صلاحیت نشده، تاکنون بیش از هزار داوطلب انتخابات مجلس شورای را تایید کردند، این اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده به وزارت کشور اعلام شده است.

گفتنی است؛ محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، درخصوص اعلام نظر شورای نگهبان درخصوص تأیید صلاحیت 1000 نفر از کسانی که به نتایج بررسی‌ها اعتراض داشتند، گفت: شب گذشته لیست شورای نگهبان درخصوص تأیید صلاحیت 1014 نفر به ستاد انتخابات ابلاغ شد و ما به‌سرعت برای این افراد با سرشماره‌ی ستاد انتخابات پیامک ارسال کرده اطلاع‌رسانی را انجام دادیم.

وی افزود: هم‌چنین این اسامی را در سامانه جامع انتخابات قرار دادیم تا فرمانداران مراکز حوزه به آن دسترسی داشته باشند و امر اطلاع‌رسانی دیشب انجام شد و ابلاغ‌ها صورت گرفت.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد: با احتساب این عددِ 1014 نفرِ شب گذشته و هم‌چنین 11019 نفری که هیئت نظارت مرکزی درباره‌ی آنان اعلام نظر کرده بود، مجموعاً تاکنون 12033 نفر تأییدصلاحیت‌شده داریم.

اسلامی در پاسخ به اینکه "آیا این اسامی از میان ردصلاحیت‌شدگان و یا عدم احراز صلاحیت‌شدگان بوده‌اند؟" اظهار داشت: این تعداد، هم از ردصلاحیت‌شدگان و هم عدم احرازصلاحیت‌شدگان بوده است، هم‌چنین این‌که در این تعدادِ 1014 نفر، هیچ‌یک از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس نیستند و آن اسامی در فهرست دیگری منتشر خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

597416