طرح ارامش در خراسان جنوبی اجرا شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی گفت: در طرح آرامش ۱۶۰ نفر معتاد و خرده فروش و توزیع‌کننده مواد مخدر در استان دستگیر شدند.
تصویر طرح ارامش در خراسان جنوبی اجرا شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علیرضا فولادی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌های تابعه به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده‌فروشان و معتادان مواد مخدر، طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم‌‌خیز در سطح استان اجرایی کردند.

وی گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم‌خیز را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضای محل‌های شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در سطح استان پاتوق‌های شناسایی شده را بازرسی کردند و مقدار 202کیلو و 474 گرم انواع مخدر سنتی و صنعتی کشف کردند و تعداد 160 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر در این رابطه دستگیر شدند.

فولادی با اشاره به اینکه اجرای این طرح، موجب رضایتمندی شهروندان و همچنین تقدیر و تشکر آنان را به همراه داشته است، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: تسنیم

586841