مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران:

هرگونه تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی بدون دریافت مجوز جرم محسوب می‌شود

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران گفت: هرگونه تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی بدون دریافت مجوز از جهاد کشاورزی جرم محسوب می‌شود و جرایم قانونی دارد.
تصویر هرگونه تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی بدون دریافت مجوز جرم محسوب می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از ساری، محمد رشید رستمی، مدیر امور اراضی مازندران در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک، تغییر کاربری اراضی استان مورد بررسی و پایش قرار گرفت، گفت: 500 فقره پرونده تغییر کاربری اراضی کشاورزی مازندران که در کمیسیون تبصره یک ماده یک استان بود در بازه زمانی یکسال گذشته در دستور کار بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه جلوگیری از تغییر کاربری اراضی یکی از تاکیدات مهم دستگاه‌های اجرایی و نظارتی است، تصریح کرد: 41 فقره پرونده بررسی و تصمیماتی برای رد یا صدور مجوز تغییر کاربری اتخاذ شد.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی را با اهمیت دانست و افزود: هرگونه تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی بدون دریافت مجوز از جهاد کشاورزی جرم محسوب می‌شود و جرایم قانونی دارد.

رستمی در نهایت از ورود مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران برای بررسی درخواست تغییر کاربری متقاضیان در مازندران خبر داد.

منبع: تسنیم

575634