رئیس دیوان عالی کشور در دیدار صمیمانه با خانواده معظم شهدای تروریستی کرمان :

مردم و مسئولان خود را مدیون خون پاک شهدا می دانند

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: شهدا سرمایه‌های ارزشمند امت مسلمان از صدر اسلام تا به امروز هستند و  مردم و مسئولان خود را مدیون خون پاک این عزیزان می دانند .
تصویر مردم و مسئولان خود را مدیون خون پاک شهدا می دانند

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری با حضور در منزل شهیدان سلطانی نژاد ،محمدی پور و پرنده کام با اعضای خانواده این شهیدان والامقام دیدار و گفتگو و دلجویی کردند.

رییس دیوان عالی کشور در حاشیه این دیدار گفت: شهدا سرمایه‌های ارزشمند امت مسلمان از صدر اسلام تا به امروز هستند و مردم و مسئولان خود را مدیون خون پاک این عزیزان می دانند .

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری اظهار داشت: وظیفه داشتم که از سوی قوه قضاییه و شخص رئیس محترم دستگاه عدلیه به زیارت قبور شهدای عزیز و حاج قاسم سلیمانی و دیداربا خانواده معظم این شهدا مشرف شوم و محضرشان عرض ادب نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری خاطرنشان ساخت:الحمدلله خانواده های معظم شهداء روحیه ای بسیار خوب و ارزشمند دارند و علیرغم از دست دادن تعدادی از عزیزان خود در این حادثه تروریستی اما مقاوم و محکم در دفاع از ارزش های انقلاب و ولایت ایستاده اند و پای کار اسلام و اهل بیت (ع) هستند.

این مقام عالی قضایی بیان کرد: قطعا پاسداری از خون شهیدان به معنی این است که ما بتوانیم آرمان هایی که شهدا در راه آن جان خود را فدا کردند را تحقق بخشیم و از آن صیانت و پاسداری نماییم.

وی افزود: شهادت دری است که خداوند بسوی بندگان خاص خود گشوده است که در هر دوره و زمانی هم از صدر اسلام تاکنون بوده و آنهایی که لیاقت دارند گلچین می‌شوند و با شهادت به سوی خدای خودشان برمی گردند و ما نمیتوانیم درک کنیم جایگاه این شهدای عزیز را، قرآن می فرماید که اینها زنده اند و نزد پروردگار خودشان روزی داده می شوند.

وی در پایان گفت: مسئولین قضایی مدیون این عزیزان هستند این حداقل کاری بود که ما می‌توانستیم انجام دهیم که از نزدیک خدمتشان برسیم و تسلی خاطرشان باشیم و خداوند در قرآن به امثال این عزیزان که علی رغم مصیبت های رسیده، صبر پیشه می‌کنند می فرماید:"صلوات و درود خدا بر چنین افرادی" و دعا کنیم که ان شاءلله مقدمات فرج و ظهور امام زمان عج فراهم شود.

در ابتدای این دیدار حسین سلطانی نژاد از اعضای خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان که 8 نفر از اعضاء خانواده‌شان به شهادت رسیده‌اند ضمن خیرمقدم خدمت حجت الاسلام والمسلمین منتظری ،گفت: خوشحالیم که در خدمت شما هستیم، واقعا مسئولین نظام پس از این حادثه به وفور اینجا تشریف آوردند بار غم ما را کم کردند و حضورشان تسلی خاطر ما بود.

وی افزود: ما برای اسلام خون داده ایم و باز هم اگر نیاز شود جان خود و بچه هایمان را فدای اسلام، انقلاب و ولایت فقیه می کنیم و مفتخریم که در راه مکتب حاج قاسم و اسلام شهید داده ایم.

سلطانی نژاد به دشمنان هشدار داد: ایادی استکباری و دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب فکر می کنند با ترور و قتل وعام زنان و کودکان بی دفاع می توانند امنیت کشور را دچار ضعف کنند اما هشدار می دهیم هرگز اجازه نخواهیم داد چنین اتفاقی رخ دهد و همانطورکه رهبر معظم انقلاب فرمودند با مسببین این حادثه دلخراش و تفکری که پشت این حادثه تروریستی بوده برخورد جدی خواهد شد و قطعا انتقام سخت در انتظارشان است و خانواده شهدا نیز از مسئولان حمایت می کنند وان شاءالله این پاسخ سخت مرهمی بر دل ما خواهد گذاشت.

منبع: دیوان عالی کشور

575467