محموله 4 کیلویی شیشه در اصفهان زمین‌گیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف محموله 4 کیلویی شیشه حین ورود به شهر اصفهان خبر داد.
تصویر محموله 4 کیلویی شیشه در اصفهان زمین‌گیر شد

به گزارش سایت خبری پرسون،از اصفهان:احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اقدامات اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از انتقال یک محموله افیونی به استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ مشکوک و آن را متوقف کردند.

نیکبخت عنوان کرد: در این عملیات در بازرسی صورت گرفته از خودرو ۴ کیلوگرم شیشه کشف و ۲ سرنشین آن نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و مشارکت مردم در شناسایی و دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر گفت: از شهروندان می‌خواهیم اخبار، اطلاعات و گزارش‌های خود از محل های توزیع و مصرف مواد مخدر را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و همچنین ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به شماره ۲۱۸۲۵۴۶۲ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع برای برخورد با این گونه موارد برنامه‌ریزی و طرح‌ها و عملیات لازم اجرایی شود.

منبع: فراجا

575295