استفاده از تجربیات بازنشستگان در ادارات

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: بازنشستگان گنجینه‌های ارزشمندی هستند که باید از تجربیات آنها در ادارات نهایت استفاده را ببریم.
تصویر استفاده از تجربیات بازنشستگان در ادارات

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، اکبر محمدی روز یکشنبه در جریان دیدار مدیر صندوق بازنشستگی کشوری و جمعی از بازنشستگان استان در سنندج اظهار کرد: بازنشستگان گنجینه‌های ارزشمندی هستند که باید از تجربیات آنها نهایت استفاده را ببریم.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت و نشاط در میان بازنشستگان، احداث خانه های امید در شهرستان های سنندج و سقز را گامی مهم و موثر در راستای دستیابی به این هدف ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم با پیگیری های صندوق بازنشستگی کشوری در استان و مساعدت استاندار شاهد احداث و بهره برداری از خانه های امید در همه شهرستان های سطح استان باشیم.

محمدی در خصوص مطالبات پایان خدمت بازنشستگان نیز گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان به صورت کشوری انجام می شود ولی مسئولان استانی هم با جدیت تمام در حال پیگیری موضوع و حل مشکلات این قشر زحمتکش هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که کسور حقوق دوران خدمت کارکنان دولت به صندوق های بازنشستگی واریز شده و این صندوق ها زیر مجموعه دولت نبوده و به صورت غیر دولتی اداره می شوند، یادآور شد: دولت در راستای خدمت به بازنشستگان در سال جاری مبلغ ۳۵۱ هزار میلیارد تومان برای کمک به بازنشستگان و حمایت از صندوق های بازنشستگی به این صندوق ها پرداخت کرده است.

محمدی از عزم دولت سیزدهم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: امیدواریم با تامین منابع مالی این طرح شاهد تحولی بزرگ در وضعیت معیشتی بازنشستگان در کشور بویژه در استان کردستان باشیم.

منبع: ایرنا

575264