شهردار منطقه 3 شیراز خبر داد:

بهره‌برداری از 31 پروژه در دهه مبارک فجر در منطقه 3 شهرداری شیراز

شهردار منطقه 3 شیراز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 31 پروژه با اعتباری افزون بر 606 ملیارد تومان به بهره‌بردای و‌ اجرا می شود.
تصویر بهره‌برداری از 31 پروژه در دهه مبارک فجر در منطقه 3 شهرداری شیراز

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس، شهردار منطقه 3 شیراز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۳۱ پروژه عمرانی و زیر ساخت‌های شهری با اعتباری افزون بر ۶۰۶ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر عملیاتی و اجرا می شود.

سید محمد جواد افضلی صبح امروز در‌ سلسله نشست‌های روایت امید با موضوع تشریح، بهره برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری منطقه 3 اظهار داشت: منطقه ۳ شهرداری شیراز در زمینی به مساحت هزارو ۸۰۰ هکتار که بر اساس آمار سال گذشته جمعیت این منطقه ۳۵۰ هزار نفر، ۲۲ مرکز گردشگری، شامل آرامگاه حافظ، سعدی، دروازه قرآن، باغ جهان نما، باغ‌ ملی، اصلاح سنگ‌فرش حافظیه، و دیگر پروژه‌های تاریخی و فرهنگی است.

وی از بودجه عمرانی۳۷۰ میلیارد تومانی در سال جاری در منطقه ۳ شهرداری شیراز خبرداد، و گفت: بیش از ۲۰ پروژه فابل کلنگ‌زنی با اعتباری افزون بر ۴۸۱ میلیارد تومان ونیز ۱۷۸ ریز پروژه در طول سال اجرایی و به بهره‌برداری رسیده است.

معاون عمرانی شهرداری منطقه ۳ در ادامه این نشست افزود: پروژه لوله‌گذاری دروازه قرآن، بر طرف کردن مشکل شبکه آب، فاضلاب، برق، فیبرنوری و نیز احداث لوله‌گذاری ۲ هزار متر، سیل بند، پروژه محرومیت‌زدایی، فاضلاب در شهرک سعدی، پارک جدید با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دهه مبارک فجر، پیاده راه‌سازی برای معلولان و اقشار مختلف منطقه ۳ از دیگر فعالیت‌های اجرایی این منطقه است.

بهنام جعفری بیان داشت: احداث پارک باغ بانوان، سالن چند منظوره در شهرک زیبا شهر و نیز آسفالت معابر از د یگر پروژه های این منطقه ۳ شهرداری شیراز است.

575012