وعده قهرمانان ایرانی به کشتی جهان

اتحادیه جهانی کشتی ضمن تبریک سال نو میلادی، وعده حضور قهرمانان خود را در المپیک به مردم جهان داد.
تصویر وعده قهرمانان ایرانی به کشتی جهان

به گزارش سایت خبری پرسون، سال ۲۰۲۴ برای ورزش جهان یک سال ویژه به شمار می‌رود، سالی که پاریس در قلب قاره سبز میزبان بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان است. شهر پاریس در سال ۲۰۲۴ در حالی برای میزبانی از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی آماده می‌شود که ورزشکاران سراسر جهان برای حضور قدرتمند در این دوره از پیکارها تدابیر ویژه‌ای را در دستور کار قرار دارند.

اتحادیه جهانی کشتی که ورزشکاران آن ۹۰ سهمیه را در المپیک دارند اکنون با انتشار پیام‌هایی از قهرمانان و چهره‌های نامدار این رشته ضمن تبریک سال نو میلادی، وعده حضور قهرمانان خود را در المپیک به مردم جهان داد.

در این کلیپ پیام نامدارانی از کشتی ایران مانند امیرحسین زارع، محمدرضا گرایی، امیرمحمد یزدانی و امین میرزازاده برای جهانیان پخش شد. قهرمانان ایران در کلیپ اتحادیه جهانی کشتی ضمن تبریک سال نو میلادی به جهانیان وعده حضور در المپیک پاریس را دادند.

امیرحسین زارع با کسب عنوان قهرمانی جهان اکنون یکی از شانس‌های حضور در المپیک پاریس و رسیدن به سکوی مدالی است. امین میرزازاده نیز برای فتح سکوی نخست رقابت سختی با لوپز کوبایی و رضا کایالپ ترک دارد. محمدرضا گرایی امیدوار به تکرار مدال المپیک توکیو در پاریس است و امیرمحمد یزدانی نیز از استعدادهای کشتی آزاد ایران و جهان به شمار می‌رود که ۲ نشان نقره پیکارهای جهانی را در کارنامه دارد.

منبع: ایرنا

574406