صدور بیش از هزار جلد گذرنامه در هر روز کاری

رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: به طور میانگین در هر روز کاری بیش از هزار جلد گذرنامه صادر شده که حجم بالای مراجعه کنندگان به این پلیس را نشان می‌دهد.
تصویر صدور بیش از هزار جلد گذرنامه در هر روز کاری

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ نعمت الله طاهرپور در این خصوص اظهار داشت: در آذرماه سال جاری 19 هزار و 45 جلد گذرنامه در استان اصفهان صادر شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

وی افزود: این تعداد گذرنامه در طول یک ماه نشان می‌دهد که به طور میانگین در هر روز کاری بیش از هزار جلد گذرنامه صادر شده که حجم بالای مراجعه کنندگان به این پلیس را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: تهیه، تنظیم و صدور گذرنامه مراحل بسیار زیادی دارد، اما با همت و مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان مجموعه پلیس مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان بدون هیچ‌گونه مشکل و تاخیری صدور گذرنامه انجام و به شهروندان خدمات ارائه شده که این خدمت‌رسانی رضایتمندی آنان را نیز به همراه داشته است.

طاهرپور با اشاره به در پیش بودن سفر زیارتی شهروندان به عربستان به منظور حضور در مراسم معنوی حج عُمره از کسانی که گذرنامه ندارند و یا مدت گذرنامه آنان گذشته خواست تا هر چه زودتر برای صدور و یا تمدید گذرنامه خود اقدام کنند.

منبع: تسنیم

574128