اعلام نتایج داوری نهایی نهمین دوسالانه داستان کوتاه «نارنج»

دبیر دوسالانه داستان کوتاه «نارنج» گفت: با داوری نهایی نهمین دوسالانه داستان کوتاه «نارنج» در جهرم، برگزیدگان این دوره، معرفی و تجلیل شدند.
تصویر اعلام نتایج داوری نهایی نهمین دوسالانه داستان کوتاه «نارنج»

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد بادپر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با داوری نهایی نهمین دوسالانه داستان کوتاه «نارنج» که به‌وسیله محمد طلوعی، آذردخت بهرامی و آرش آذرپناه انجام گرفت داستان‌های؛ «آمبولانس صورتی» نوشته اسماعیل سالاری از رشت، «سیرخون» نوشته علی جلایی از تهران و «مورچه زرد، مورچه سرخ، مورچه سیاه» نوشته عباس سعیدی از اهواز به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی افزود: هم‌چنین از سوی داوران نهایی این دوره داستان‌های؛ «ماندنی» نوشته آیدا پالیزگر از کرج، «سایه نخل مرده بود» نوشته زهرا علی‌اکبری از تهران و «آخرین روز خانم معنوی» نوشته طاهره هدایتی از تهران نیز شایسته تقدیر اعلام شدند.

بادپر بیان کرد: در این دوره از جشنواره انجمن داستان «ویرگول» از لامرد نیز به عنوان انجمن برتر معرفی و لوح تقدیر دوسالانه به مرتضی شمالی دبیر این انجمن اهدا شد.

وی گفت: داوری اولیه این دوره بر عهده مسعود کبکانیان، حسین زارعی، سمانه فرهادی، معصومه قدردان، آرش ذوالفقاری، لیلا حکمت‌نیا، افروز جهاندیده، نسیم سهیلی، دلارام‌دلنواز و نازلی حمزه‌ساروی بوده است.

منبع: مهر

574121