دستگیری گروگان‌ گیران بوشهری در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری دو گروگانگیر متواری اهل شهرستان عسلویه در استان خبر داد.
تصویر دستگیری گروگان‌ گیران بوشهری در هرمزگان

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: در پی دریافت یک فقره گزارش آدم ربایی از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰ استان از شهرستان عسلویه استان بوشهر و متواری شدن آدم ربایان به سمت استان هرمزگان، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان پارسیان وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس اگاهی پارسیان با همکاری دیگر عوامل انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی و پلیسی منزل و مخفیگاه افراد گروگان گیر را در یکی از محلات پارسیان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی منسجم به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد منزل شده و دو نفر از عاملان اصلی گروگانگیر را دستگیر و فرد ربوده شده را در سلامت کامل از دست گروگانگیران آزاد کردند.

این مقام انتظامی استان اظهارداشت: گروگان صحیح و سالم به خانواده اش تحویل و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتور سیکلت سنگین، چهار عدد پلاک جعلی خودرو، ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه، تعدادی کارت بانکی، ۲ قبضه سلاح سرد از نوع شمشیر ، قمه و چاقو و مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال مواد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

منبع: مهر

573936