سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

باید به فهم مشترک در حوزه فرهنگی اجتماعی برسیم

قاسم عزیززاده گرجی گفت: فهم مشترک، پیش‌نیاز اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در مازندران است.
تصویر باید به فهم مشترک در حوزه فرهنگی اجتماعی برسیم

به گزارش سایت خبری پرسون، قاسم عزیززاده گرجی روز سه شنبه در نشست بررسی مسائل فرهنگی شهرستان آمل با رویکرد تسهیل امور فرهنگی اجتماعی شهرستان ها افزود: باید به فهم مشترک در حوزه فرهنگی اجتماعی برسیم و در این زمینه نیز به انجام کارها به صورت تشکیلاتی نیاز است.

وی ادامه داد: باید بپذیریم اگر حوزه فرهنگی و اجتماعی زیرساخت درستی نداشته باشد، در مسیر انحراف قرار خواهد گرفت.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران بر ضرورت انسجام دستگاه های فرهنگی استان تاکید و خاطرنشان کرد: برای این منظور در سطح شهرستان ها با محوریت فرمانداری اولویت بندی های استفاده از ظرفیت های موجود دستگاه ها، تقویت حوزه فرهنگی اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

وی از برگزاری نشست شورای هماهنگی دستگاه های فرهنگی اجتماعی در استانداری مازندران خبر داد و افزود: برگزاری این نشست ها در شهرستان ها با محوریت فرمانداری ها پیگیری می شود.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه برای تقویت حوزه فرهنگ باید با یکدیگر هماهنگ باشیم، گفت: باید به فهم مشترک در حوزه فرهنگی اجتماعی برسیم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تولید محتوا برای تمامی ذائقه ها، ادامه داد: دشمن در اغتشاشات پارسال محله به محله شبکه ایجاد کرد و متناسب با ذائقه اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل نو هجمه به نظام وارد کردند که باید مراقبت شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد:‌ بنا داریم هسو و همگام با برگزاری ستاد تسهیل در حوزه اقتصادی، ستاد تسهیل حوزه فرهنگی اجتماعی در سفرهای شهرستانی استاندار مازندران برگزار شود تا دستگاه های اجرایی استان با دستگاه های حوزه فرهنگی اجتماعی به تعامل و هم افزایی برسند تا شاهد رفع مشکلات حوزه فرهنگی و اجتماعی باشیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های فرهنگی و اجتماعی استان باید با شناسایی ظرفیت ها، استعداد ها و توانمندی های شهرستان ها در سفر شهرستانی استاندار مازندران برای رفع مشکلات حوزه فرهنگی اجتماعی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: کار فرهنگی اجتماعی باید تشکیلاتی شود.

عزیززاده گرجی با تاکید بر این نکته که باید تلاش کنیم بین مردم و مسوولان فاصله ایجاد نشود، گفت: چرا که این شکاف به وسیله دشمن پُر می شود و باید دستاوردهای دولت به خوبی برای مردم بیان شود تا مردم شاهد تلاش ها و اقدامات دولت در زمینه های مختلف قرار بگیرند.

منبع: ایرنا

573582