انتخاب مجدد «مریم رضائیان» به عنوان رئیس هیات هندبال سمنان

مریم رضاییان چهار سال اخیر را نیز به همین سمت مشغول بود، در نتیجه رأی امروز اعضای هیأت هندبال استان سمنان به وی در واقع در نقش ابقای وی برای چهار سال دیگر در همین سمت، ایفای نقش کند.
تصویر انتخاب مجدد «مریم رضائیان»  به عنوان رئیس هیات هندبال سمنان

به گزارش سایت خبری پرسون، مجمع هیأت هندبال استان سمنان پیش از ظهر چهارشنبه با حضور رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای هیأت‌های هندبال شهرستان‌های استان سمنان برگزار شد.

مریم رضائیان در این انتخابات با ۲۱ رأی از مجموع ۲۱ رأی مأخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس هیأت هندبال استان سمنان انتخاب شد.

وی چهار سال اخیر را نیز به همین سمت مشغول بود در نتیجه رأی امروز اعضای هیأت هندبال استان سمنان به وی در واقع در نقش ابقای وی برای چهار سال دیگر در همین سمت، ایفای نقش کرد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشور در سخنانی کوتاه پس از انتخاب رضائیان در مجمع هندبال استان سمنان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان خواستار توجه به ورزش پایه و همچنین ترویج این رشته شد.

وی با اشاره به ضرورت استعدادیابی در بین دانش آموزان دختر و پسر استان سمنان بیان کرد: همراهی با آموزش و پرورش در این زمینه بسیار اهمیت دارد.

منبع: مهر

572955