بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایران_روسیه در لار شیراز

برد شیرین تیم ملی فوتسال ایران در مقابل روسیه

تیم ملی فوتسال ایران توانست تیم ملی فوتسال روسیه را سه بر دو شکست بدهد.
تصویر برد شیرین تیم ملی فوتسال ایران در مقابل روسیه

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی ایران برای هرچه بهتر شدن جهت شرکت در بازی های جام ملت های آسیا امروز دوشنبه بیست هفتم آذر ماه ۱۴۰۲ میزبان تیم ملی روسیه در ورزشگاه طوبی لار شیراز بود که توانست تیم روسیه را سه بر دو شکست بدهد.

خلاصه بازی:

نیمه اول با حملات تیم ایران آغاز شد که گلر تیم روسیه با واکنش زیبا از باز شدن دروازه جلو گیر کرد. تیم روسیه حملات خطر ناکی داشت که با دفاع هوشمندانه بازیکنان تیم ملی ایران خنثی شد و این نیمه با نتیجه مساوی صفر برصفر به پایان رسید.

در نیمه ی دوم تیم ایران توانست در اویل بازی گل اول را توسط مهدی کریمی به ثمر برساند. تیم روسیه در شوک گل اول بود که بازهم مهدی کریمی گل دوم را زد.

بعد از دریافت گل دوم تیم روسیه حملات بسیاری خطرناکی روی دروازه ایران طراحی کرد که باقر محمدی گلر ایران با عکس العمل های خیره کننده ی خود دروازه را بسته نگه داشت. تیم ملی ایران روی یک زد حمله توانست گل سوم خود را توسط علی اصغر حسن زاده به ثمر برساند

تیم ملی روسیه بعد از دریافت گل سوم حملات زیاد انجام داد تا توانست گل اول خود را توسط آرتم نیاوفر به ثمر برساند. مربی روسیه برای کم کردن اختلاف دست به پاور پلی زد و این تیم توانست گل دوم خود را توسط سرگنی ارولوف به ثمر برساند.

گفتنی است که تیم ملی ایران و روسیه فردا از ساعت ۱۳:۳۰دقیقه برای باردوم به مصاف هم می روند

572643