در نشست هم اندیشی شگرف چه گذشت؟

شگرف، شبکه ای برای تبادل دانش،تجربه و ارزش آفرینی درگردشگری است
تصویر در نشست هم اندیشی شگرف چه گذشت؟

به گزارش سایت خبری پرسون، نشست هم اندیشی که با حضور دکترشالبافیان معاون گردشگری کشور، مدیران کل وزارت گردشگری، دکتر حمزه زاده رئیس جامعه هتلداران ایران و رئیس مجمع تشکلهای گردشگری کشور، روسای جوامع هتلداری و سایر تشکلها و فعالان گردشگری کشور برگزارگردید، دکتر حسن تقی زاده انصاری نایب رئیس شبکه متخصصین گردشگری فارسی زبان جهان، گفت: شگرف، شبکه ای برای تبادل دانش،تجربه وارزش آفرینی درگردشگری است.

حسن تقی زاده انصاری افزود: طی سالهای اخیر فعالان و متخصصین گردشگری فارسی زبان نقاط مختلف جهان خواستار ایجاد فضایی برای تبادل اندیشه، تجربه و ارتباط تخصصی برای پیوند حرفه ای هم زبانان در این رشته تخصصی بوده اند که با تشکیل شبکه شگرف این انتظار به پایان رسید.

وی افزود: با تاسیس شبکه متخصصین گردشگری فارسی زبان جهان فرصتی ارزشمند برای هم افزایی، تبادل اطلاعات، انسجام و همراهی برای کمک به توسعه پایدار گردشگری مقاصد فارسی زبان و ارتقاء سطح مهارت، دانش و تسهیل ارتباطات فعالان و پژوهشگران این عرصه در نقاط مختلف فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: شگرف با دردسترس قراردادن پژوهش های جدید، دانش، ابتکارات و نوآوریهای بین المللی، بستری مناسب برای تعاملات و تبادلات علمی و تخصصی خواهدبود.

وی در پایان گفت:به عبارتی دیگر شگرف پلی بین علم و عمل گردشگری فارسی زبانان جهان است.

منبع: پرسون

572443