امام جمعه همدان:

دشمن درصدد دور کردن مردم از انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: دشمنان می‌خواهند جریانات انقلابی را طور دیگری به ما معرفی کنند و با پراکندن بذر ناامیدی مردم و جوانان را از انقلاب دور کنند که باید مراقب این توطئه‌ها باشیم.
تصویر دشمن درصدد دور کردن مردم از انقلاب است

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام در میدان امام(ره) در همدان با بیان اینکه جامعه بشری توفیق اینکه بتواند سر قبر زهرای مرضیه حاضر باشند را از دست داد، اظهار داشت: خداوند متعال گمنامی را برای برخی شهدا انتخاب کرده است و شهدای ما در ظاهر گمنام بوده و معروف هستند و این شهدا مانند حضرت زهرا(س) گمنامی را برگزیده‌اند و از این کار نیز هدفی داشتند.

وی با اشاره به اینکه هیچ کس غیر از معصومین این توفیق را ندارند که کنار قبر مطهر حضرت زهرا حضور یابند و شاید نیاز باشد تا بشریت به این موضوع فکر کند که چرا این توفیق از بشریت سلب شد، گفت: حضرت زهرا با گمنامی خود چه سخنی برای ما دارد، قبر ایشان مخفی است، ولی اگر کسی گوش شنوایی داشته باشد می‌تواند علت این امر را دریابد همانطور که این تابوت‌ها در ظاهر خاموش هستند.

امام جمعه همدان عنوان کرد: امروز این تابوت‌های به ظاهر خاموش از ما می‌پرسند، شما برای اهدافی که ما رفتیم چه کردید و چگونه امانت دار بودید چگونه اخلاقیات، معنویات، وحدت و برادری که در شهرها بود و جریان خدمتگزاری که در آن زمان بین مسئولان وجود داشت را حفظ کردید؟

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه شک نکنید شهدا در مورد عملکرد ما سوال خواهند کرد، تاکید کرد: باید مراقب رفتار خود باشیم و از خود سوال کنیم برای حفظ آرمان و اهداف مقدس چه کاری کرده‌ایم؟

شعبانی عنوان کرد: امیدواریم خدای متعال در این روز به برکت شهدا قصورات ما را ببخشد، باید در مسیر خدمت و گره‌گشایی از مردم پای کار باشیم و در این مسیر سبقت بگیریم.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد دور کردن مردم از انقلاب است، تصریح کرد: دختران و جوانان کشور در معرض اهداف و توطئه‌های خبیثانه دشمن است و آنها می‌خواهند جریانات انقلابی را طور دیگری به ما معرفی کنند و با پراکندن بذر ناامیدی مردم و جوانان را از انقلاب دور کنند که باید مراقب این توطئه‌ها باشیم.

منبع: تسنیم

572440