اسماعیل دستگزار:

رمز ثبات جمهوری اسلامی تداوم راه شهدا است

مسئول کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود با حضور در مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام در امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهرلاهرود با زنده نگه داشتن یاد شهیدان والا مقام، تجدید میثاق دوباره‌ای با شهدا و امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب داشتند،
تصویر رمز ثبات جمهوری اسلامی تداوم راه شهدا است

به گزارش سایت خبری پرسون، اسماعیل دستگزار در حاشیه آئین زیارت و تجدید میثاق با شهید گمنام در حرم مطهر امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود اظهار کرد: شهدا تجارتی نیک را با خداوند منان رقم زدند و با گمنامی و خوشنامی و آغوشی باز، جان پاک خویش را در طبق اخلاص نهادند تا آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایران و ایرانیان، هم چنان در مسیر تاریخ جاری بماند.

وی ادامه داد: طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره)، شهادت هنر مردان خداست و تداوم راه شهدا رمز بقا و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است. و زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهیدان در حقیقت رسالت و فریضه‌ای والا، انسان ساز و سرنوشت‌ساز است.

مسئول کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود بیان کرد: بزرگداشت یاد شهیدان، تجلیل از برترین انسان‌هایی است که با تأسی از سید و سالار شهیدان در راه رضای خداوند متعال به والاترین مقام دست یافته‌اند، آنان از همه هستی خویش گذشتند تا ایران اسلامی در امنیت، آرامش و اقتدار بماند.

دستگزار با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، شهیدان گمنام را در میان خاکیان، گمنام و در عرصه افلاکیان، معروف عنوان کرد و افزود: شهیدان گمنام فداکارانی هستند که پس از گذشت سالیان دراز از لحظه شهادتشان کشور را با رایحه معنویت و جهاد، معطّر می‌سازند و پرچم افتخار به خون‌های ریخته شده در راه اسلام و قرآن را، بیش از پیش به اهتزاز در می‌آورند.

وی تصریح کرد: به یقین شهیدان، جلوه‌های روشنی از صداقت، غیرت، شجاعت و مظهر کامل عشق و ولایت و در یک کلام عصاره ارزش‌ها و فضیلت‌ها هستند. پاسداشت مقام شهید نیز در واقع بزرگداشت جهاد، حماسه و مقاومت در برابر شیاطین و طاغوت‌های زمان است.

مسئول کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: این بار ایام فاطمیه و روز شهادت صدیقه طاهره (س)، با عطر لاله‌های بازگشته از ۸ سال دفاع مقدس گره خورده است تا دلاوری و سلحشوری رزمندگان کربلای ایران را در استقبال از پیکرهای مطهرشان ارج نهاده و به یاد آوریم که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه‌ای بر دوش همه ما است.

وی همچنین از آحاد مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور بخش مشگین‌شرقی که با حضور پرشور و باشکوه در مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهرلاهرود و با زنده نگه داشتن نام و یاد و راه و آرمان‌های والای شهیدان والا مقام، تجدید میثاق دوباره‌ای با شهدا و امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب داشتند، قدردانی کرد.

منبع: مهر

572416