پاسخ رئیس صدا وسیما درباره کنار گذاشتن مجری سلبریتی

پیمان جبلی رئیس صداوسیما با حضور در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی، به طور تلویحی به دلایل کنار گذاشتن عادل فردوسی پور از تلویزیون پرداخت.

تصویر پاسخ رئیس صدا وسیما درباره کنار گذاشتن مجری سلبریتی

به گزارش سایت خبری پرسون، پیمان جبلی، رئیس صداوسیما گفت: «من اسم نمی‌آورم، چون نمی‌خواهم به افراد وزن بدهم. در اولین جلسه دانشجویی مسئولیتم بسیج دانشجویی یک دانشگاه از من پرسیدند فلان سلبریتی مجری را چرا بیرون کردید؟ دوباره او را برگردانید، بالاخره ما چه کار باید انجام دهیم؟ اگر بناست که از چهره‌ها استفاده کنیم باید این کار را انجام دهیم. جایی که نمی‌توانیم چهره را مدیریت کنیم جایگزین می‌کنم با فرد دیگری دوباره مورد سوال واقع می‌شویم.»

منبع: آفتاب‌‌نیوز

562107

نظرات شما ( 1 نظر )

محمدرضا کیانفر |
چهارشنبه 22 آذر 140215:20
. محسن مهدیان کارشناس سیاسی نوشت: جریان‌های ضدانقلاب با مرضیه برومند درباره جنایات غزه چنان کردند و چنان تاختند که مجبور شد حرفش را پس بگیرد. آقای مهدیان، خانم برومند حق نداشت بگوید ما حاضریم با اسرائیل بجنگیم بلکه باید می‌گفت من حاضرم بجنگم حرفش را که پس گرفت بازهم گفت ما باجنگ مخالفیم ایشان به هیچوجه اجازه ندارد در اینگونه موارد از طرف هنرمندان اظهار نظر کند. در وایه‌های نفس وکیل کسی مشو، ترسم که با هزار عزیزی شوی ذلیل. تن در دهد به قحبگی آید چو وقت کار، هر پاکدامنی که شود قحبه را کفیل. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.