قضاوت داوران ایرانی در لیگ یک عربستان

موعود بنیادی‌فر پیش از حضور در جام ملتهای آسیا برای قضاوت لیگ یک عربستان به این کشور خواهد رفت.

تصویر قضاوت داوران ایرانی در لیگ یک عربستان

به گزارش سایت خبری پرسون، موعود بنیادی‌فر که تنها داور ایرانی حاضر در جام ملتهای آسیا خواهد بود، دو هفته مانده به این رقابتها راهی عربستان خواهد شد تا تجربه قضاوت بیشتری را با سیستم تکنولوژی داور ویدیویی به دست بیاورد.

بر اساس مکاتبات فدراسیون عربستان با ایران، او اجازه دارد در سطح دوم لیگ عربستان قضاوت کند تا به این شکل آماده حضور در جام ملتها شود. این در حالی است که ایران امیدوار بود که بنیادی‌فر در لیگ روشن داوری بگیرد اما در نهایت فدراسیون عربستان او را در حد قضاوت در لیگ یک عربستان دانسته است.

همچنین قرار است سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک داوران بنیادی‌فر در این دو هفته او را همراهی خواهند کرد. قرار است آنها دو هفته در عربستان باشند و احتمالا دو بازی را در لیگ یک سوت خواهند زد.

به این ترتیب موعود بنیادی‌فر که امروز از قضاوت مسابقات ای اف سی کاپ به ایران بازخواهد گشت، در هفته‌های پایانی نیم فصل حضور نخواهد داشت و با تمرکز کامل وارد جام ملتها می‌شود.

این در حالی است که سایر داوران ایرانی اجازه قضاوت در لیگ عربستان را ندارند و بعد از دریافت لایسنس وی ای آر می‌توانند در لیگ‌های بین‌المللی سوت بزنند.

منبع: ورزش سه

561970