معاون دانش و پژوهش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد:

باید دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی احداث شود

معاون دانش و پژوهش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای رسیدن به تمدن نوین انقلاب اسلامی و تسریع در توسعه زیر ساخت های علمی، باید دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی احداث شود تا به اهداف امامین انقلاب دست یابیم.
تصویر باید دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی احداث شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس، معاون دانش و پژوهش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: برای رسیدن به جامعه اسلامی دانشگاه باید در تراز انقلاب اسلامی احداث شود تا به به اهداف ترویج انقلاب فرهنگی دست‌یابیم.

سردار حسین عیسایی به مناسبت 16 آذر گرامیداشت روز دانش‌آموز و دانشجو که در دفتر امام‌جمعه شیراز از سوی بسیج دانشجویی فارس برگزار شد، اظهارداشت: در راستای تحقق فرامین امامین انقلاب اسلامی، دانشگاه باید محل تولید و انتقال دانش و نیز دست یابی به آخرین دستاوردهای روز دنیا و رسیدن به گام دوم انقلاب و نیز ارائه راهکار برای بر طرف کردن معضلات و مشکلات جامعه و نیز در تراز انقلاب اسلامی احداث شود.

وی با اشاره به اینکه بیانه گام دوم انقلاب اسلامی راهبردی و به عنوان موتور محرکه دانشگاه به گونه ای عمل کند که پیام آور علم، دانش، پروهش و تحقیقات باشد، افزود: اولویت قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدن به تمدن نوین اسلامی در قالب سوزن بان مسیر قطار انقلاب را هدایت و رهبری کنند از دیگر مواردی که باید تراز انقلاب اسلامی قرار گیرد.

معاون دانش و پژوهش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: عده ای که به دنبال مدل های غربی هستند مسیر را اشتباه طی می کنند و باید دانشگاه بر اساس مدل و الگوی ایرانی اسلامی و براساس تمدن نوین اسلامی طراحی و راه اندازی شود.

سردار عیسایی، دانشجویان جوان، خلاق و مبتکر را عامل رسیدن به ایجاد دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: تشکیل دولت انقلابی در راستای رسیدن به خط امام و رهبری، مرجع شدن و در قله قرار گرفتن به‌ ویژه در حوزه‌های علمی و عملی، همانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌ عنوان یک مرجع که معادلات نظامی و امنیتی را تغییر داد و ایران اسلامی را به حوزه امنیتی در منطقه و جهان تبدیل کرد از دیگر راهکارهای رسیدن به زیرساخت‌های تمدن نوین اسلامی است.

561416