راه اندازی سامانه «من شهردارم»/ پل ارتباط بی واسطه شهروندان با مدیریت شهری

رییس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: با استفاده از این طرح شهروندان می توانند به سادگی و بدون واسطه مشکلات محله و منطقه خود را به مدیریت شهری منتقل کنند.
تصویر راه اندازی سامانه «من شهردارم»/ پل ارتباط بی واسطه شهروندان با مدیریت شهری

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی چمران روز شنبه در مراسم رونمایی از دومین دوره طرح «من شهردارم» در قالب رویداد شنبه‌ های امید و افتخار اظهار کرد: وقتی در دهه ۷۰ شهرداری تهران شروع به اقدامات جدی چه خوب و چه بد در حوزه شهرسازی کرد خودم که استاد دانشگاه معماری و شهرسازی بودم نمی توانستم نظراتم را به مدیریت شهری برسانم.

وی افزود: در دوره های سوم و چهارم شورا تصمیم گرفته شد که از ابراز شورایاری محلات استفاده شود که این افراد به همراه شهرداری مناطق در جلسات حضور پیدا می کردند اما این روش نیز نمی توانست درمورد همه نظرات شهروندان پیاده سازی شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در این دوره از مدیریت شهری تصمیم گرفته شد که با راه اندازی سامانه ای همه شهروندان بتوانند نظرات، پیشنهادات و مشکلات محلات خود را بطور مستقیم با مدیریت شهری مطرح کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ثبت مشکلات مدیریت شهری در این طرح می توان از همه ایده های خلاقانه برای نگهداشت شهر استفاده کند.

چمران تاکید کرد: هر چقدر بیشتر بتوانیم از ظرفیت مردمی استفاده کنیم شهری تمیز خواهیم داشت.

منبع: ایرنا

560588