لیگ دسته اول فوتسال هفته اول گروه یک

لیگ دسته اول فوتسال: پیروزی ارزشمند بارمان خمینی شهر در مازندران

تیم فوتسال بارمان خمینی شهر توانست میزبان خود مقاومت تنکابن را در خانه شکست بدهد
تصویر لیگ دسته اول فوتسال: پیروزی ارزشمند بارمان خمینی شهر در مازندران

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ هفته اول لیگ دسته اول فوتسال کشور (گروه یک) امروز پنج شنبه نهم آذرماه آغاز شد که از ساعت ۱۶ تیم بارمان خمینی شهر میهمان تیم مقاومت تنکابن بود و در نهایت این تیم بارمان بود که توانست بانتیجه دو بر یک مقاومت را شکست بدهد

خلاصه بازی

این مسابقه در سالن امام رضا(ع)تنکابن برگزار شد و استقبال خوبی هم از طرف هواداران مقاومت از این بازی شده بود.

بارمان توانست روی کار تیمی در اواسط نیمه اول به گل برسد بعد از گل نیز تیم مقاومت به حمله زیاد کرد که با واکنش های زیبای دروازبان بارمان روبه رو شد.

مقاومت ها درثانیه های آخر نیمه اول یک پنالتی در نقطه دوم به دست آوردند که محمد نوید بخش دروازبان بارمان این پنالتی را مهار کرد اما در برگشت مهاجم مقاومت توپ برگشتی را وارد دروازه بارمان کرد تا دو تیم نیمه اول را با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

در آغاز نیمه دوم، هر دو تیم بازی پر سرعت و زیبای به نمایش گذاشتند اما در نهایت تیم بارمان توانست گل دوم خود را به ثمر برساند

تیم مقاومت بعد از دریافت گل دوم حمله های بسیار روی دروازه بارمان انجام داد اما درخشش محمد نوید بخش مانع گل زنی مقاومت شد و در آخر هم بارمان با نتیجه دو بر یک پیروز این بازی زیبا و نفس گیر شد.

گفتنی است بارمان خمینی شهر در هفته دوم این مسابقات در خمینی شهر میزبان تیم دلسوختگان اهل بیت قم می باشد. همچنین تیم مقاومت تنکابن در این هفته با شرایط جدول، بازی ندارد و استراحت خواهد کرد.

560524