اراده‌ جدی برای جمع‌آوری دستفروشان پیاده‌راه سعدی وجود ندارد

دادستان نهاوند با بیان اینکه اراده‌ جدی برای جمع‌آوری دستفروشان پیاده‌راه سعدی وجود ندارد گفت: با افرادی که در مواجهه با نیروهای رفع سد معبر اقدام به اعمال زور کنند برخورد می‌شود.
تصویر اراده‌ جدی برای جمع‌آوری دستفروشان پیاده‌راه سعدی وجود ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون، عباس آزادبخت ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه شهرداری برای رفع سد معبر اقداماتی را انجام داده است اظهار کرد: یکی از مناطقی که در آن مساله سد معبر بیش از مناطق دیگر دیده می‌شود پیاده‌راه سعدی است که در مرکز شهر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اراده‌ جدی برای جمع‌آوری دستفروشان پیاده‌راه سعدی وجود ندارد افزود: در این پیاده‌راه هزینه زیادی شده اما در حال حاضر دستفروشان از آن بیشترین استفاده را می‌برند که این مساله برای مغازه‌های اطراف و مردم نارضایتی ایجاد کرده است.

دادستان نهاوند با بیان اینکه تعداد معدودی از دستفروشان اقدام به اعمال زور علیه ماموران سد معبر می‌کنند گفت: ما توانایی برخورد با این افراد را داریم و حتی قانون مجازات حبس در نظر گرفته، اما ابتدا تذکر می‌دهیم و در صورت تکرار برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دستفروشان به دو صورت خودرویی و پهن کردن بساط اقدام به سد معبر می‌کنند گفت: خوشبختانه شهرداری در زمینه مقابله با سد معبر خودرویی عملکرد خوبی داشته است.

فرماندار نهاوند نیز گفت: مساله سد معبر امری است که برای مقابله با آن نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها وجود دارد و فقط مربوط به شهرداری نیست.

ضرغام احمدوند اضافه کرد: با وجود اقدامات ارزنده عمرانی و زیرساختی شهرداری، باید ساماندهی سد معبر نیز پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در مساله مقابله با سد معبر اقدامات را انجام داده‌ایم و به نتایج خوبی در جمع‌آوری خودروها رسیده‌ایم افزود: برای رفع سد معبر در خیابان‌ها به ویژه در پیاده‌راه سعدی نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها و حمایت از ماموران سد معبر وجود دارد.

مجید یوسفی‌نوید گفت: متاسفانه برخی از دستفروشان با تهدید و یا قدرت نمایی در برخورد با ماموران به دنبال ارعاب هستند که در این زمینه لازم است برخورد جدی‌تری شود.

منبع: فارس

560266