چگونه گلدن ویزای یونان را دریافت کنیم؟

گلدن ویزای یونان یکی از روش‌های دریافت اقامت است که به افراد اجازه سرمایه‌گذاری در این کشور را می‌دهد و از این طریق حق دریافت امتیازهای شهروندی نیز به او تعلق می‌گیرد.
تصویر چگونه گلدن ویزای یونان را دریافت کنیم؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از آنجایی ‌که چنین ویزایی به‌طور کلی در سطح اروپا معتبر است و مزایای مختلفی را برای فرد به‌ دنبال دارد، بسیاری از ایرانیان در سال‌های اخیر نسبت به اخذ اقامت در یونان ترغیب می‌شوند اما ویزای طلایی چه شرایطی دارد؟

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با راه و روش دریافت این نوع ویزا برای اقامت در کشور یونان، شرایط و مدارک مورد نیاز برای آن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

گلدن ویزای یونان به چه معنا است؟

به‌طور معمول مهاجرت به کشورهای اروپایی همچون یونان از طریق روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است، برخی از افراد اقامت تحصیلی یا کاری را انتخاب می‌کنند و کسانی که از تمکن مالی بهتری برخودار باشند به‌دنبال اخذ ویزا از طریق سرمایه‌گذاری هستند.

با توجه به این مسئله باید گفت که گلدن ویزا یا ویزای طلایی یونان به افرادی تعلق می‌گیرد که از طریق روش‌های مختلفی در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند که در این حالت اجازه اقامت یونان را به‌دست می‌آورند.

دلایلی که باعث افزایش تقاضا برای گلدن ویزای یونان می‌شود

باید به این نکته مهم اشاره کرد که با توجه به مزایای بسیار خوبی که اقامت در یونان از طریق سرمایه‌گذاری برای متقاضیان به‌دنبال دارد، بسیاری از افراد نسبت به دریافت گلدن ویزا ترغیب می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین مزایایی که می‌توان برای دریافت این نوع ویزا جهت اقامت در یونان در نظر گرفت این است که برای سفر به دیگر کشورهای حوزه شینگن نیازی به اخذ ویزا ندارید.

مدت اعتبار این ویزا 5 سال است که بعد از این زمان امکان تمدید دائمی برای افراد متقاضی وجود دارد، از طرفی شما برای دریافت اقامت از طریق این ویزا نیازی به حضور مستمر و همیشگی در کشور یونان ندارید.

از دیگر دلایلی که باعث می‌شود ویزای طلایی کشور یونان طرفداران زیادی داشته باشد مربوط به این است که دارندگان این ویزا از معافیت مالیات بر درآمد برخودار می‌شوند.

در ضمن اگر موفق به دریافت گلدن ویزای یونان شوید این امکان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا برای اخذ اقامت اعضای خانواده خود شامل همسر، فرزندان زیر 21 سال و والدین خود نیز اقدام کنید.

معرفی روش‌هایی برای دریافت گلدن ویزای یونان

یکی از سوالات اساسی که در رابطه با دریافت ویزای طلایی پیش می‌آید این است که از چه راه‌هایی می‌توان جهت سرمایه‌گذاری در کشور یونان اقدام کرد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال باید موارد زیر را نام برد:

خرید ملک در یونان به ارزش حداقل 250 هزار یورو

انجام سرمایه‌گذاری در یکی از شرکت‌های یونان با حداقل ارزش 400 هزار یورو

سرمایه‌گذاری روی اوراق قرضه دولتی یا سهام شرکت‌های فعال در کشور یونان به مبلغ 400 هزار یورو

سپرده‌گذاری در یکی از بانک‌های یونان به ارزش 400 هزار یورو

سرمایه‌گذاری 400 هزار یورویی روی یک اختراع، برند یا نوآوری

شرایط لازم برای مهاجرت به یونان با استفاده از گلدن ویزا

ارائه این نوع ویزا برای شهروندان خارج از حوزه اتحادیه اروپا انجام می‌شود و با توجه به اینکه تاثیر بسیار زیادی بر رونق اقتصادی کشور موردنظر دارد برای همین شرایط خیلی پیچیده و دشواری ندارد.

از این رو در مواقعی که قصد دارید برای مهاجرت به یونان از طریق سرمایه‌گذاری و دریافت ویزای طلایی اقدام کنید لازم است که شرایط مورد نیاز برای این کار را مد نظر قرار دهید که شامل موارد زیر است:

اولین مورد مربوط به شرایط سنی است که فرد متقاضی باید بالای 18 سال باشد.

فرد متقاضی نباید سابقه کیفری و سوء پیشینه داشته باشد.

لازم است که متقاضی از سوی یکی از شرکت‌های فعال در یونان بیمه دریافت کرده باشد.

نیاز به سرمایه‌گذاری قابل توجه برای دریافت گلدن ویزای کشور یونان دارید.

اگر قصد دارید تا از طریق یکی از روش‌های سرمایه گذاری در یونان موفق به اخذ این ویزا شوید می‌توانید با دریافت مشاوره‌های لازم از کارشناسان ویزاپلاس فرایند مورد نظر را سریع‌تر انجام دهید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت گلدن ویزای یونان

مسئله دیگری که در زمینه دریافت اقامت در کشور یونان از طریق اخذ ویزای طلایی حائز اهمیت خواهد بود، ارائه مدارک است که شما به‌ عنوان یک متقاضی باید مدارکی به شرح زیر را آماده کنید:

دریافت فرم‌های آنلاین و تکمیل آن‌ها

مدرکی مبنی‌بر اثبات اینکه شما از تمکن مالی لازم برای پرداخت هزینه‌های زندگی خود و خانواده‌تان برخودار هستید.

عکس پاسپورتی با پس‌زمینه سفید

ارائه پاسپورت معتبر

دراختیار داشتن انگیزه‌نامه مناسب برای تعیین هدف شما از مهاجرت به کشور یونان

ارائه مدارکی برای تایید محل اقامت شما در یونان

مدارک لازم برای اثبات دریافت بیمه درمانی برای شما و اعضای خانواده

در نظر داشته باشید که ممکن است هر سال شرایط و مدارکی که از سوی دولت یونان برای دریافت این نوع ویزا اعلام می‌شود متفاوت باشند و در این حالت باید با استفاده از مراجع معتبر همچون ویزاپلاس اطلاعات لازم را دریافت کنید.

برای دریافت گلدن ویزای یونان مراحل زیر را در نظر بگیرید

با کسب اطلاعاتی در رابطه با مدارک و شرایط مورد نیاز برای دریافت اقامت در کشور یونان از طریق سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف نکته دیگری که باید مورد توجه قرار دهید این است که چطور باید فرایند دریافت ویزا را شروع کرد؟ برای این منظور نیاز به طی‌کردن مراحل زیر دارید:

در ابتدا بهتر است مشاوره‌های لازم را در این خصوص دریافت کنید.

یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری را متناسب با اولویت‌ها و شرایطی که در اختیار دارید انتخاب کنید.

تمامی مدارک مورد نیاز باید به‌طور کامل آماده شوند.

هزینه‌های لازم برای دریافت ویزای طلایی را بپردازید.

ارسال درخواست ویزا

احتمالا چند ماه زمان برای دریافت تایید نیاز است.

ویزای خود را دریافت می‌کنید.

برای اینکه بتوانید تمامی این مراحل را به‌ صورت قانونی و طبق برنامه‌ریزی مناسب انجام دهید، بهتر است یکی از شرکت‌های معتبر مهاجرتی همچون ویزا پلاس را انتخاب کنید.

با ویزاپلاس، مراحل دریافت گلدن ویزای یونان را به‌درستی طی کنید

با توجه به اینکه درصورت بروز هرگونه مشکل در رابطه با مدارک و مراحل لازم برای سرمایه‌گذاری در کشور یونان امکان دارد که روند اخذ اقامت شما طولانی‌تر شود، پس برای جلوگیری از این مشکل می‌توانید از کارشناسان مجموعه ویزاپلاس کمک بگیرید.

ویزاپلاس با در اختیار داشتن سابقه‌ای درخشان در زمینه انجام فرایندهای دریافت ویزا و موفقیت در صدها پرونده مهاجرتی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد تا با خیال راحت کارهای لازم برای اخذ ویزای طلایی را انجام دهید.

جمع‌بندی

گلدن ویزای یونان یکی از روش‌های دریافت اقامت در این کشور است که به افراد اجازه می‌دهد تا از طریق خرید ملک، اوراق قرضه، سهام شرکت‌ها و سپرده‌گذاری در بانک موفق به دریافت حق شهروندی شوید که البته باید شرایط و مدارک مورد نیاز برای این کار را در نظر بگیرید.

منبع: شرکت مهاجرتی ویزاپلاس

560134