افزایش ۱۱ درصدی مجموع توان هلال‌احمر در طرح زمستانی

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از افزایش ۱۱ درصدی توان عملیاتی جمعیت هلال‌احمر، در طرح زمستانی امسال خبر داد.
تصویر افزایش ۱۱ درصدی مجموع توان هلال‌احمر در طرح زمستانی

به گزارش سایت خبری پرسون، مرتضی مرادی‌پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که امروز به ریاست رئیس پلیس راهور فراجا و با حضور نمایندگانی از سازمان مدیریت بحران، وزارت بهداشت و درمان، سازمان راهداری، بیمه مرکزی، جمعیت هلال‌احمر، سازمان هواشناسی و ... در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در طرح زمستانی امسال در ۱۵۸۱ پایگاه و در سراسر کشور استقرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۲۲ هزار امدادگر و نیروی عملیاتی در طرح زمستانی امسال مشارکت خواهند داشت، ادامه داد: همچنین ۳۵۰۰ دستگاه لجستیک سبک و سنگین و ۱۸ فروند بالگرد در این طرح به‌کار گرفته می‌‎شود.

مرادی‌پور افزود: در مجموع توان عملیاتی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در طرح زمستانی امسال در مقایسه با سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر امدادگران هم برای جاده‌ها و هم برای شهر‌ها تمهیدات لازم را در ایام زمستان اتحاذ کرده است.

وی همچنین خواستار تدوین یک شیوه‌نامه اقدام مشترک برای انجام طرح زمستانی ۱۴۰۲ شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

560031