جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع):

مقاومت موجود در غزه از روحیه بسیجی نشات گرفته شده است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: امروز بسیج در سراسر کشور و تفکر بسیجی در سراسر دنیا رونق گرفته و آنچه مقاومت در غزه نشان داد از همین تفکر نشأت گرفته است.
تصویر مقاومت موجود در غزه از روحیه بسیجی نشات گرفته شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان تایباد به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین صبح شنبه با حضور ائمه جمعه و علمای تسنن و تشیع، جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع(، مدیران ادارات و اقشار بسیجیان شهرستان تایباد برگزار شد.

سردار علی اکبر افراسیابی در این مراسم اظهار کرد: بسیج به فرمان امام خمینی (ره) در کمتر از یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد، و حدود یک سال پس از تشکیل این نهاد؛ جنگ تحمیلی بر ملت ایران تحمیل شد و کسانی که توانستند جانانه در کنار نیروهای مسلح از کیان انقلاب اسلامی، بسیجیان بودند.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع)افزود: از آن روز تا امروز که بیش از چهار دهه از آن روزگار می‌گذرد، بسیجیان نقش آفرینی کردند و ملت ایران از میوه بسیج استفاده کرده است؛ هرکس که دل در گرو ایران اسلامی دارد، در روز قدس در خیابان علیه صهیونیست‌ها شعار می‌دهد یا در انتخابات شرکت می‌کند، بسیجی است.

وی گفت: بسیج به معنای عام هر کس که به ملت خدمت کند را در بر می‌گیرد و در به معنای خاص بسیجی کسی است که در این تشکل ثبت نام کردند، دفاع از انقلاب و ارزش‌ها زن یا مرد و کوچک یا بزرگ نمی‌شناسد؛ انتظار ما از بسیجیان این است که همانطور که در صحنه است، بر مسائل حوزه استحفاظی و محیط زندگی خود اشراف داشته باشد.

افراسیابی تاکید کرد: بسیج امروز در سراسر میهن عزیز و تفکر بسیجی در سراسر دنیا رونق گرفته است و خود را نشان داده است، تفکر بسیجی جبهه غزه را تلالو بخشیده است و نگاه دنیا را به خود جلب کرده است. مقاومت که یک گروه بوده و کشور دارای امکانات نیست اما کاری کرده که توانمندتر ارتش منطقه به زانو درآمده است.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع)اضافه کرد: آنچه در غزه رخ می‌دهد جز ایمان به خدا چیزی نیست و این ایمان را ما در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم، بسیج بیشترین نیرو را در جبهه‌ها داشت، امروز خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ هزار رزمنده دفاع مقدس دارد که ۲۶۰ هزار نفر آنها بسیجی هستند.

وی با بیان اینکه همه ما رهرو پیامبر اسلام(ص( هستیم، گفت: اگر در مسیر قرآن و پیامبر اسلام(ص حرکت کنیم، قطعاً شکست ناپذیر خواهیم بود، متأسفانه دشمنان اسلام ما را از یکدیگر جدا کردند و به گروه‌های مختلف تقسیم کردند؛ اگر ما کنار یکدیگر باشیم، قدرت ما از بمب اتم هم بیشتر است.

افراسیابی ادامه داد: آنچه همه ما از گذشته تا آینده داریم، برگرفته از نهالی بود که امام خمینی (ره) غرس کرد، حماسه‌ای که مردم غزه و حماس آفریدند، نگاه تحسین آمیز مسلمانان و حتی غیر مسلمانان را به خود جلب کرده است. امروز جبهه حق مشخص و جبهه شیطان عیان است، بنابراین موضع گیری‌های ما نسبت به جبهه حق و باطل بسیار مهم است.

منبع: مهر

559728